5 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka wokół nas 5
- Matematyka z plusem 5. Zeszyt ćwiczeń podstawowych
- Matematyka 5. Podręcznik cz. 1
- Matematyka wokół nas 5
- Matematyka wokół nas 5.1
- Matematyka wokół nas 5.2
- Matematyka z plusem 5. Liczby naturalne i ułamki zwykłe. Wersja A
- Matematyka z kluczem 5
- Matematyka z plusem 5. Geometria. Wersja A
- Matematyka z plusem 5
- Matematyka z plusem 5. Ułamki dziesiętne i liczby całkowite. Wersja A
- Matematyka z plusem 5. Arytmetyka. Wersja B
- Matematyka z plusem 5. Geometria. Wersja B
- Matematyka 5
- Matematyka 5
- Matematyka 5. Podręcznik cz. 2
- Matematyka 5
- Matematyka 5
- Matematyka 5. Zeszyt ćwiczeń cz. 1
- Matematyka 5
- Matematyka z kluczem 5. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z kluczem 5
Lista zadań Strona 53
Strona 53
- Strona 8
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 14
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 19
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 38
- Strona 40
- Strona 41
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 54
- Strona 55
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 67
- Strona 68
- Strona 69
- Strona 70
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 76
- Strona 78
- Strona 79
- Strona 80
- Strona 83
- Strona 84
- Strona 85
- Strona 86
- Strona 87
- Strona 88
- Strona 89
- Strona 91
- Strona 92
- Strona 94
- Strona 95
- Strona 98
- Strona 100
- Strona 101
- Strona 102
- Strona 104
- Strona 105
- Strona 106
- Strona 107
- Strona 109
- Strona 110
- Strona 112
- Strona 113
- Strona 116
- Strona 117
- Strona 118
- Strona 120
- Strona 121
- Strona 123
- Strona 124
- Strona 125
- Strona 126
- Strona 127
- Strona 133
- Strona 134
- Strona 136
- Strona 137
- Strona 141
- Strona 142
- Strona 143
- Strona 144
- Strona 145
- Strona 148
- Strona 149
- Strona 150
- Strona 151
- Strona 152
- Strona 153
- Strona 155
- Strona 156
- Strona 159
- Strona 160
- Strona 163
- Strona 164
- Strona 165
- Strona 166
- Strona 167
- Strona 169
- Strona 170
- Strona 171
- Strona 173
- Strona 174
- Strona 176
- Strona 177
- Strona 178
- Strona 179
- Strona 181
- Strona 183
- Strona 185
- Strona 186
- Strona 189
- Strona 190
- Strona 193
- Strona 194
- Strona 195
- Strona 196
- Strona 197
- Strona 200
- Strona 201
- Strona 202
- Strona 204
- Strona 206
- Strona 207
- Strona 209
- Strona 210
- Strona 211
- Strona 213
- Strona 214
- Strona 215
- Strona 218
- Strona 219
- Strona 220
- Strona 222
- Strona 223
- Strona 224
- Strona 227
- Strona 228
- Strona 230
- Strona 231
- Strona 233
- Strona 234
- Strona 235
- Strona 236
- Strona 237
- Strona 242
- Strona 243
- Strona 246
- Strona 247
- Strona 250
- Strona 251
- Strona 252
- Strona 253
- Strona 255
- Strona 256
- Strona 259
- Strona 260
- Strona 261
- Strona 263
- Strona 264
- Strona 265
- Strona 266
- Strona 267
- Strona 268
- Strona 269
Deprecated: usort(): Returning bool from comparison function is deprecated, return an integer less than, equal to, or greater than zero in /home/pbcwnrby/domains/odpowiedzi.pl/public_html/wp-content/themes/Zadania/include/ksiazka_function.php on line 139
Ćwiczenie 1. Podpunkt a)
Oblicz w pamięci: iloczyn liczb 25, 39 i 4
Ćwiczenie 1. Podpunkt b)
Oblicz w pamięci: różnicę liczb 134 i 69
Ćwiczenie 1. Podpunkt c)
Oblicz w pamięci: iloraz liczby 5600 przez 700
Ćwiczenie 1. Podpunkt d)
Oblicz w pamięci: sumę liczb 399 i 2306
Ćwiczenie 10. Podpunkt a)
Wymień większe od 70, ale mniejsze od 115 wielokrotności liczby: 6
Ćwiczenie 10. Podpunkt b)
Wymień większe od 70, ale mniejsze od 115 wielokrotności liczby: 15
Ćwiczenie 10. Podpunkt c)
Wymień większe od 70, ale mniejsze od 115 wielokrotności liczby: 20
Ćwiczenie 11.
Wieża Zamku Królewskiego w Warszawie ma 60 metrów wysokości. Gdyby była ona o 60 decymetrów wyższa, to byłaby akurat 3 razy wyższa od najstarszego i najwyższego świeckiego pomnika w Warszawie – kolumny Zygmunta III Wazy. Oblicz wysokość tej kolumny.
Ćwiczenie 2.
Zapisz w systemie rzymskim liczby 104 i 95 oraz liczby 10 razy od nich większe.
Ćwiczenie 3. Podpunkt a)
Oblicz w pamięci, a następnie podaj wynik w zaokrągleniu do dziesiątek.
Ćwiczenie 3. Podpunkt b)
Oblicz w pamięci, a następnie podaj wynik w zaokrągleniu do dziesiątek.
Ćwiczenie 3. Podpunkt c)
Oblicz w pamięci, a następnie podaj wynik w zaokrągleniu do dziesiątek.
Ćwiczenie 4. Podpunkt a)
Oblicz sposobem pisemnym:
Ćwiczenie 4. Podpunkt b)
Oblicz sposobem pisemnym:
Ćwiczenie 4. Podpunkt c)
Oblicz sposobem pisemnym:
Ćwiczenie 5.
Ile minut trwał koncert muzyczny, który rozpoczął się o godz. 18.10, a zakończył o 19.45?
Ćwiczenie 6. Podpunkt a)
Spośród liczb: 56, 66, 92, 180, 275, 360, 1530, 4500 wypisz liczby podzielne przez: 2
Ćwiczenie 6. Podpunkt b)
Spośród liczb: 56, 66, 92, 180, 275, 360, 1530, 4500 wypisz liczby podzielne przez: 3
Ćwiczenie 6. Podpunkt c)
Spośród liczb: 56, 66, 92, 180, 275, 360, 1530, 4500 wypisz liczby podzielne przez: 4
Ćwiczenie 6. Podpunkt d)
Spośród liczb: 56, 66, 92, 180, 275, 360, 1530, 4500 wypisz liczby podzielne przez: 5
Ćwiczenie 6. Podpunkt e)
Spośród liczb: 56, 66, 92, 180, 275, 360, 1530, 4500 wypisz liczby podzielne przez: 9
Ćwiczenie 6. Podpunkt f)
Spośród liczb: 56, 66, 92, 180, 275, 360, 1530, 4500 wypisz liczby podzielne przez: 10
Ćwiczenie 7.
Rozłóż na czynniki pierwsze liczby 96 i 81.
Ćwiczenie 8.
Rozłóż na czynniki pierwsze liczbę 72 i podaj jej wszystkie dzielniki.
Ćwiczenie 9. Podpunkt a)
Oblicz. Pamiętaj o kolejności wykonywania działań.
Ćwiczenie 9. Podpunkt b)
Oblicz. Pamiętaj o kolejności wykonywania działań.