Odrabiamy razem zadania. Rozwiąż z nami swoje zadania.

Zobacz inne ostatnio rozwiązane zadania

MATeMAtyka 3. Zakres podstawowy. Reforma 2019

Sprawdź, czy ciąg (an) jest monotoniczny.

Matematyka 1 OE Zbiór Zadań

Hor zu und sprich nach. Welchen Laut haben diese worter und der satz geme\insam? 

Matematyka 8

Rysunki przedstawiają ostrosłupy pochyłe trójkątny, czworokątny oraz sześciokątny. Oblicz w zeszycie długość wysokości każdego z tych ostrosłupów.

NOWE MATeMAtyka 1. Karty pracy ucznia zakres podstawowy

Zaznacz na osi liczbowej liczby spełniające podane równanie. Zapisz te liczby. |5x| = 3

Matematyka 2. Zakres podstawowy

Który z opisanych czworokątów ma większe pole? O ile większe? Kwadrat o boku 9 cm czy równoległobok o boku 18 cm i wysokości opuszczonej na ten bok o długości 5 cm.

NOWA Ponad słowami 1. Zakres podstawowy i rozszerzony cz. 2

Zapoznaj się z tekstami podanych piosenek. Jakie wątki związane z ojczyzną poruszyli ich twórcy?

NOWA To jest chemia 1. Karty pracy ucznia. Zakres podstawowy

Przyporządkuj nazwę kwasu (A–E) do jego wzoru sumarycznego (I–V).

Naszkicuj wykres funkcji .

Język polski 8. Podręcznik cz. 2

 Skróć podane przymiotniki według wzoru. Napisz je w zeszycie. Wzór: jednogodz\inne i dwugodz\inne zajęcia- jedno – i dwugodz\inne zajęcia. krótkookresowe i długookresowe wahania -……..dwupokojowe, trzypokojowe i czteropokojowe domy- ….. Czterokrotne i pięciokrotne zmiany kursów- ……. dwuosobowe i trzyosobowe namioty – ………. 

Geografia 6

Wyjaśnij różnicę pomiędzy działalnością przemysłową i usługową 

To jest chemia 2. Zakres podstawowy. Reforma 2019

Napisz nazwy systematyczne i zwyczajowe kwasów karboksylowych o podanych wzorach.

MATeMAtyka 2. Zakres podstawowy i rozszerzony. Reforma 2019

O jaki wektor należy przesunąć wykres funkcji f, aby otrzymać wykres funkcji g?

ViSiON 4. Student’s Book

Look at these three sentences from the presentation.Which one uses the verb do for emphasis?A Most of my friends seem to know what they want to do.B Well-I def\initely do want to stay \in education.C I’m go\ing to do a degree \in Physics.

Teen Explorer New 8

Znajdź w podręczniku (s. 116, 117) wyjaśnienie, na czym polega praca zdalna.a) Wytłumacz, dlaczego pracy zdalnej podejmują się przede wszystkim pracownicy sektora usług.b) Czy uważasz, że będzie przybywać osób, które pracują zdalnie? Uzasadnij swoje zdanie.Według mnie ludzi pracujących zdalniebędzie przybywać/ nie będzie przybywać. Uważam tak, ponieważ 

Wiedza o społeczeństwie 8

Na podstawie podanych \informacji odgadnij, o jakich narodach jest mowa, a następnie określ, jakimi cechami różnią się od siebie różne narody.Zaliczamy go do grupy narodów słowiańskich; jego tradycyjną potrawą są knedliki;przez większość XX wieku tworzył jedno państwo ze Słowakami.

ViSiON 4. Workbook

Listen to an \interview about a programme for young people and answer the questions.1 What do the letters NCS stand for?2 How many young people do the scheme each year?

Matematyka z plusem 5. Ułamki dziesiętne i liczby całkowite. Wersja A

Podane \informacje wyraź za pomocą procentów. Jedna czwarta uczniów szkoły nosi długie włosy. Reszta uczniów ma włosy krótkie.

Okrąg na rysunku obok jest styczny do każdego boku trójkąta ABC, odpowiednio w punktach D, E, F. Wiedząc, że , i , wyznacz obwód trójkąta ABC.

Matematyka z plusem 1. Zakres rozszerzony

Rozwiąż nierówność.

Nowe Słowa na start! 7

Zwróć uwagę na podział utworu na dwie części. Gdzie przebiega granica tego podziału

Oblicza geografii 1. Zakres rozszerzony

Na podstawie dostępnych źródeł wymień trzy przyczyny powodzi.