Odrabiamy razem zadania. Rozwiąż z nami swoje zadania.

Zobacz inne ostatnio rozwiązane zadania

Między nami 7. Ćwiczenia

Przeczytaj tekst i podkreśl fragmenty opisujące zewnętrzne przejawy uczuć.

Przeszłość i dziś 4

Do jakiego działu liryki zaliczysz wiersz ze względu na jego temat i adresata?

Matematyka z plusem 1. Zakres podstawowy i rozszerzony

Sprawdź, czy podana para liczb spełnia dany układ równań.

Myśli i Słowa 7

Wyjaśnij dlaczego czytelnik dowiaduje się o Urszulce dzięki porównaniu. Kto poza dziewczynką jest bohaterem lirycznym utworu.? 

Prosto do matury 2. Zakres podstawowy

Trzy okręgi o środkach A, B, C i promieniach odpowiednio 1, 2 i 3 są parami styczne zewnętrznie jak na rysunku. Wykaż, że trójkąt ABC jest prostokątny.

Między nami 4. Ćwiczenia Wersja B

b) Uzupełnij zdanie odpowiednio wybranymi sformułowaniami 

Nowe Słowa na start! 7

Ustal, co oznaczają podane znaki zakazu. Dopisz w zeszycie do każdego z nich zdanie rozkazujące.

Język polski 5

Odmień przez przypadki rzeczownik róża w lp. i lm. Oddziel w każdej formie temat od końcówki.

Chemia 4. Zakres rozszerzony

Porównaj budowę cząsteczek fruktozy i glukozy, a następnie wskaż, które z poniższych stwierdzeń są prawdziwe, a które – fałszywe.a) W cząsteczkach cukrów znajdują się różne liczby atomów. b) Cukry mają różne wzory sumaryczne. c) Cukry mają różne masy cząsteczkowe. d) Jeden z cukrów jest aldozą, a drugi-ketozą. e) Jeden z cukrów jest heksozą, a drugi — pentozą. f) W cząsteczkach cukrów w formie łańcuchowej znajdują się różne liczby grup hydroksylowych. g) Jeden z cukrów może tworzyć wyłącznie pierścienie piranozy, a drugi-furanozy.

Matematyka z plusem 5

Gosia waży o tyle mniej od Tosi, o ile Zosia waży mniej od Lusi. Ile waży Gosia?

Bugs Team 3

Połącz zdania i dopasuj do nich odpowiednie naklejki robotów.  

Together 5

Writ\ing projectIn your notebook, write a blog post about a healthy recipe. Use the recipe \in exercises 3 and 4 or f\ind your own. Follow the \instructions below.F\indZnajdź zdjęcie lub narysuj danie.Th\inkJakie składniki zawiera danie z Twojego przepisu?Czy jest w nim dużo węglowodanów?Czy zawiera dużo białka?·Czy zawiera cukier?WriteNapisz swój wpis na blogu.ishn6′!HToday’s dish is…Ingredients…Look aga\in!Czy użyłeś/użyłaś:·There is/ There are, aby opisać danie, jego składniki i wartości odżywcze?much / many / some / a lot of?nagłówków jak Amelie?·czasowników związanych z gotowaniem?

Historia 6. Podróże w czasie.

Które z wymienionych miast Rzeczypospolitej należały do Litwy, a które – do Korony: Grodno, Kamieniec Podolski, Kijów, Kowno, Kraków, Lubl\in, Lwów, Łuck, Mińsk, Wilno, Witebsk?

Historia 4. Zakres podstawowy

Powiedz, w którym z postulatów strajkujący upomnieli się o wydawnictwa bezdebitowe (tzw. wydawnictwa podziemne).

Matematyka 6. Ćwiczenia podstawowe

Na mapie przedstawiono warunki pogodowe zanotowane pewnego dnia stycznia w kilku miastach europejskich, W którym mieście było najzimniej?

MATeMAtyka 1. Zakres podstawowy. Reforma 2019

Jach znajdujący się w odległości 10 mil morskich od portu płynął w jego kierunku z prędkością 8 węzłów, Po półgodz\inie wiatr osłabł, a prędkość jachtu spadła o połowę. Na wykresie pokazano, jak zmieniała się odległość jachtu od portu w zależności od czasu, Naszkicuj wykres przedstawiający zmiany odległości jachtu  od portu w zależności od czasu, jeśli jacht będąc 10 mil morskich od portu płynął w jego kierunku przez godz\inę z prędkością 2 węzłów, a następnie jego prędkość wzrosła do 6 węzłów. Po jakim czasie jacht dotarł do portu?

Repetytorium 8. Super Powers

Wybierz poprawne wyrazy i zapisz je w zeszycie.

To się liczy! 1

Liczbę 7,805 55 zaokrąglono z dokładnością do n miejsc po przec\inku. Oblicz błąd przybliżenia: n = 1.

MATeMAtyka 2. Zakres podstawowy. Reforma 2019

Rozłóż wielomian w na czynniki. 

Zrozumieć fizykę 4. Zakres rozszerzony

Na soczewkę skupiającą o ogniskowej f = 12 cm skierowano wiązkę promieni zbieżnych, które po przejściu przez soczewkę skupiają się w punkcie S’. Gdyby usunięto soczewkę, punkt zbieżności S powstałby w odległości l = 8 cm od miejsca, w którym znajdowała się wcześniej soczewka (patrz rys.).Wykaż, że punkt S’ powstaje w odległości y = 4,8 cm za soczewką.

Matematyka z kluczem 5. Podręcznik cz. 1

Elementy mozaiki ściennej mają kształt sześciokąta foremnego, którego dłuższa przekątna ma długość 20 cm. Jaka jest powierzchnia dziesięciu takich elementów? Ile to metrów kwadratowych?