Odrabiamy razem zadania. Rozwiąż z nami swoje zadania.
Zobacz inne ostatnio rozwiązane zadania
Prosto do matury 2. Zakres podstawowy i rozszerzony
Wyznacz miarę kąta ostrego (z dokładnością do 1°), który prosta PQ tworzy z osią x.
Matematyka z plusem 1. Zakres rozszerzony
MATeMAtyka 2. Zakres podstawowy
Czy istnieje kąt spełniający podany warunek? Odpowiedź uzasadnij.
Matematyka z plusem 4. Ułamki. Wersja A
Zapisz odpowiednie działania i wykonaj obliczenia. a) O ile liczba 4 3/11 jest mniejsza od liczby 7 10/11? b) O ile liczba 16 8/13 jest większa od liczby 8 6/13?
New Password B2+/C1
After stand\ing for 10 hours at work, I won’t want to walk home tonight.
MATeMAtyka 3. Zakres podstawowy i rozszerzony
Oblicz granicę.
Geografia 1. Zakres rozszerzony
Omów różnicę w powstawaniu Himalajów i Andów.
Matematyka 1. Zakres podstawowy
Wyznacz zbiór wartości funkcji f opisanej wzorem: f(x) = 3(x – 1) gdy x ϵ {-1, 0, 1}
Impulse 2 A2+/B1
Complete the sentences with the correct forms of the words \in brackets. Add any other necessary words. Write up to five words \in each gap.
Matematyka z plusem 4
Zgadnij, jakie liczby oznaczono literami.
Brainy 4. Książka ucznia
Z podanych zdań ułóż dwa dialogi i zapisz je w zeszycie. Następnie dopasuj dialogi do odpowiednich znaków (1 – 2).
Matematyka z kluczem 8
Ośmiokąt na rysunku obok ma sąsiednie boki prostopadłe. Wyraź pole takiego ośmiokąta za pomocą wyrażenia algebraicznego. Rozwiąż zadanie na trzy sposoby i sprawdź, czy w każdym przypadku otrzymasz ten sam wynik.
Matematyka z plusem 8
Wierzchołkami trójkąta są punkty A = ( – 1, – 2), B = (3, – 5) i C = ( – 2, 4). Znajdź współrzędne wierzchołków trójkąta, symetrycznego do trójkąta ABC względem osi y.
Matematyka z plusem 6. Ćwiczenia. Liczby i wyrażenia algebraiczne. Wersja A. Część 1
Ile litrów wody będzie w naczyniu B, gdy odlejemy znajdującej się tam wody?
Matematyka z plusem 5. Ułamki dziesiętne i liczby całkowite. Wersja A
Uzupełnij.
Matematyka 1 OE Zbiór Zadań
Czy wynik działania jest mniejszy od 100? c) 37 + 89 – 50
Chemia 7
Wymień trzy czynniki powodujące korozję.
Historia 1. Ślady czasu. Zakres podstawowy i rozszerzony. Wydanie 2020
Wyjaśnij, w jaki sposób m\iniatura przedstawia postanowienia traktatu w Verdun. M1 M2 M3
Język polski 3. Zakres podstawowy i rozszerzony
Omów wzajemne oczekiwania, które kierują wobec siebie chłopi i \inteligenci.
Matematyka wokół nas 4.1
Obserwuj pogodę w ciągu jednego tygodnia. Wyniki obserwacji przedstaw na diagramie obrazkowym, oznaczając rysunkami dzień: słoneczny, pochmurny, deszczowy, z opadami śniegu.
Brainy 7. Książka ucznia
Wykorzystując wyrazy podane drukowanymi literami, uzupełnij każde zdanie z luką, tak aby zachować sens zdania wyjściowego (1-4). Nie zmieniaj formy podanych wyrazów. W każdą luką możesz wpisać maksymalnie trzy wyrazy. Zapisz odpowiedzi w zeszycie.1 You must score the most po\ints to w\in the tournament. TOYou… the most po\ints to w\in the tournament.2 Don’t kick the ball-it’s aga\inst the rules! MUSTYou…. the ball -it’s aga\inst the rules!3 Nobody says you must use special equipment. HAVEYou… use any special equipment.4 I’m not sure if l must throw the ball as quickly as possible. TODo I… the ball as quickly as possible?