Odrabiamy razem zadania. Rozwiąż z nami swoje zadania.

Zobacz inne ostatnio rozwiązane zadania

Prosto do matury 2. Zakres podstawowy i rozszerzony

Wyznacz miarę kąta ostrego (z dokładnością do 1°), który prosta PQ tworzy z osią x.

Matematyka z plusem 1. Zakres rozszerzony

MATeMAtyka 2. Zakres podstawowy

Czy istnieje kąt spełniający podany warunek? Odpowiedź uzasadnij.

Matematyka z plusem 4. Ułamki. Wersja A

Zapisz odpowiednie działania i wykonaj obliczenia. a) O ile liczba 4 3/11 jest mniejsza od liczby 7 10/11? b) O ile liczba 16 8/13 jest większa od liczby 8 6/13?

New Password B2+/C1

After stand\ing for 10 hours at work, I won’t want to walk home tonight.

MATeMAtyka 3. Zakres podstawowy i rozszerzony

Oblicz granicę.

Geografia 1. Zakres rozszerzony

Omów różnicę w powstawaniu Himalajów i Andów.

Matematyka 1. Zakres podstawowy

Wyznacz zbiór wartości funkcji f opisanej wzorem: f(x) = 3(x – 1) gdy x ϵ {-1, 0, 1}

Impulse 2 A2+/B1

Complete the sentences with the correct forms of the words \in brackets. Add any other necessary words. Write up to five words \in each gap.

Matematyka z plusem 4

Zgadnij, jakie liczby oznaczono literami.

Brainy 4. Książka ucznia

Z podanych zdań ułóż dwa dialogi i zapisz je w zeszycie. Następnie dopasuj dialogi do odpowiednich znaków (1 – 2).

Matematyka z kluczem 8

Ośmiokąt na rysunku obok ma sąsiednie boki prostopadłe. Wyraź pole takiego ośmiokąta za pomocą wyrażenia algebraicznego. Rozwiąż zadanie na trzy sposoby i sprawdź, czy w każdym przypadku otrzymasz ten sam wynik.

Matematyka z plusem 8

Wierzchołkami trójkąta są punkty A = ( – 1, – 2), B = (3, – 5) i C = ( – 2, 4). Znajdź współrzędne wierzchołków trójkąta, symetrycznego do trójkąta ABC względem osi y.

Matematyka z plusem 6. Ćwiczenia. Liczby i wyrażenia algebraiczne. Wersja A. Część 1

Ile litrów wody będzie w naczyniu B, gdy odlejemy znajdującej się tam wody?

Matematyka z plusem 5. Ułamki dziesiętne i liczby całkowite. Wersja A

Uzupełnij.

Matematyka 1 OE Zbiór Zadań

Czy wynik działania jest mniejszy od 100? c) 37 + 89 – 50

Chemia 7

Wymień trzy czynniki powodujące korozję.

Historia 1. Ślady czasu. Zakres podstawowy i rozszerzony. Wydanie 2020

Wyjaśnij, w jaki sposób m\iniatura przedstawia postanowienia traktatu w Verdun. M1 M2 M3

Język polski 3. Zakres podstawowy i rozszerzony

Omów wzajemne oczekiwania, które kierują wobec siebie chłopi i \inteligenci.

Matematyka wokół nas 4.1

Obserwuj pogodę w ciągu jednego tygodnia. Wyniki obserwacji przedstaw na diagramie obrazkowym, oznaczając rysunkami dzień: słoneczny, pochmurny, deszczowy, z opadami śniegu.

Brainy 7. Książka ucznia

Wykorzystując wyrazy podane drukowanymi literami, uzupełnij każde zdanie z luką, tak aby zachować sens zdania wyjściowego (1-4). Nie zmieniaj formy podanych wyrazów. W każdą luką możesz wpisać maksymalnie trzy wyrazy. Zapisz odpowiedzi w zeszycie.1 You must score the most po\ints to w\in the tournament. TOYou… the most po\ints to w\in the tournament.2 Don’t kick the ball-it’s aga\inst the rules! MUSTYou…. the ball -it’s aga\inst the rules!3 Nobody says you must use special equipment. HAVEYou… use any special equipment.4 I’m not sure if l must throw the ball as quickly as possible. TODo I… the ball as quickly as possible?