Logo

Wszystkie klasy...

  • 3 szkoły podstawowej
  • 4 szkoły podstawowej
  • 5 szkoły podstawowej
  • 6 szkoły podstawowej
  • 7 szkoły podstawowej
  • 8 szkoły podstawowej
  • I liceum
  • I technikum
  • II liceum
  • II technikum
  • III liceum
  • III technikum
  • IV liceum
  • IV technikum
Książki Zadaj pytanie Q&A Logowanie Rejestracja

Opracowanie zadań Nowa Ponad słowami 1.1 s. 324-331

Język polski Liceum/Technikum

Macie zrobiona ksiazke Welttour Deutsch neu 2?

Język niemiecki Liceum/Technikum

Complete the negative sentences. Martin (not drink) tea. Sally (not do) any work.Rob and Matt (not talk)about work.

Język Angielski Liceum/Technikum

Jakie jest znaczenie czasowników w wierszu do młodych

Język polski Liceum/Technikum

Konstytucja 3 maja – podsumowanie

Historia Liceum/Technikum

Konstytucja 3 maja – uzasadnij dlaczego miała tylu przeciwników w kraju i za granicą.

Historia Liceum/Technikum

Konstytucja 3 maja – założenia, czego dotyczyła.

Historia Liceum/Technikum

Konstytucja 3 maja

Historia Liceum/Technikum

Z graniastosłupa prawidłowego sześciokątnego o krawędzi podstawy a i wysokości h wycięto ostrosłup w sposób przedstawiony na rysunku. Oblicz objętość tego ostrosłupa.

Matematyka Liceum/Technikum

Objaśnij symbolikę węża jaka rolę pełni w utworze: Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu, Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi, Śród fali łąk szumiących, śród kwiatów powodzi, Omijam koralowe ostrowy burzanu. Już mrok zapada, nigdzie drogi ni kurhanu; Patrzę w niebo, gwiazd szukam, przewodniczek łodzi; Tam z dala błyszczy obłok – tam jutrzenka wschodzi; To błyszczy Dniestr, to weszła lampa Akermanu. Stójmy! – jak cicho! – słyszę ciągnące żurawie, Których by nie dościgły źrenice sokoła; Słyszę, kędy się motyl kołysze na trawie, Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła. W takiej ciszy – tak ucho natężam ciekawie, Że słyszałbym głos z Litwy. – Jedźmy, nikt nie woła.

Język polski Liceum/Technikum

Jak wygląda i zachowuje się przywódca w akapicie 2?Jaki stosunek ma do niego lud?

Język polski Liceum/Technikum

Zastanów się na pojęciem nostalgii i zinterpretuj ostatnie dwa wersy utworu biorąc pod uwagę stan psychiczny wędrowca. „Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu, Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi, Śród fali łąk szumiących, śród kwiatów powodzi, Omijam koralowe ostrowy burzanu. Już mrok zapada, nigdzie drogi ni kurhanu; Patrzę w niebo, gwiazd szukam, przewodniczek łodzi; Tam z dala błyszczy obłok – tam jutrzenka wschodzi; To błyszczy Dniestr, to weszła lampa Akermanu. Stójmy! – jak cicho! – słyszę ciągnące żurawie, Których by nie dościgły źrenice sokoła; Słyszę, kędy się motyl kołysze na trawie, Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła. W takiej ciszy – tak ucho natężam ciekawie, Że słyszałbym głos z Litwy. – Jedźmy, nikt nie woła.”

Język polski Liceum/Technikum

Objaśnij symbolikę wnętrza jaką pełni jaką rolę pełni w utworze Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu, Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi, Śród fali łąk szumiących, śród kwiatów powodzi, Omijam koralowe ostrowy burzanu. Już mrok zapada, nigdzie drogi ni kurhanu; Patrzę w niebo, gwiazd szukam, przewodniczek łodzi; Tam z dala błyszczy obłok – tam jutrzenka wschodzi; To błyszczy Dniestr, to weszła lampa Akermanu. Stójmy! – jak cicho! – słyszę ciągnące żurawie, Których by nie dościgły źrenice sokoła; Słyszę, kędy się motyl kołysze na trawie, Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła. W takiej ciszy – tak ucho natężam ciekawie, Że słyszałbym głos z Litwy. – Jedźmy, nikt nie woła.

Język polski Liceum/Technikum

Czy wrażliwy wędrowiec korzysta ze znaków przyrody w sonecie Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu, Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi, Śród fali łąk szumiących, śród kwiatów powodzi, Omijam koralowe ostrowy burzanu. Już mrok zapada, nigdzie drogi ni kurhanu; Patrzę w niebo, gwiazd szukam, przewodniczek łodzi; Tam z dala błyszczy obłok – tam jutrzenka wschodzi; To błyszczy Dniestr, to weszła lampa Akermanu. Stójmy! – jak cicho! – słyszę ciągnące żurawie, Których by nie dościgły źrenice sokoła; Słyszę, kędy się motyl kołysze na trawie, Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła. W takiej ciszy – tak ucho natężam ciekawie, Że słyszałbym głos z Litwy. – Jedźmy, nikt nie woła.

Język polski Liceum/Technikum

Scharakteryzuj przyrodę przedstawioną w sonecie Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu, Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi, Śród fali łąk szumiących, śród kwiatów powodzi, Omijam koralowe ostrowy burzanu. Już mrok zapada, nigdzie drogi ni kurhanu; Patrzę w niebo, gwiazd szukam, przewodniczek łodzi; Tam z dala błyszczy obłok – tam jutrzenka wschodzi; To błyszczy Dniestr, to weszła lampa Akermanu. Stójmy! – jak cicho! – słyszę ciągnące żurawie, Których by nie dościgły źrenice sokoła; Słyszę, kędy się motyl kołysze na trawie, Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła. W takiej ciszy – tak ucho natężam ciekawie, Że słyszałbym głos z Litwy. – Jedźmy, nikt nie woła.

Język polski Liceum/Technikum

Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu, Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi, Śród fali łąk szumiących, śród kwiatów powodzi, Omijam koralowe ostrowy burzanu. Już mrok zapada, nigdzie drogi ni kurhanu; Patrzę w niebo, gwiazd szukam, przewodniczek łodzi; Tam z dala błyszczy obłok – tam jutrzenka wschodzi; To błyszczy Dniestr, to weszła lampa Akermanu. Stójmy! – jak cicho! – słyszę ciągnące żurawie, Których by nie dościgły źrenice sokoła; Słyszę, kędy się motyl kołysze na trawie, Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła. W takiej ciszy – tak ucho natężam ciekawie, Że słyszałbym głos z Litwy. – Jedźmy, nikt nie woła. Zacytuj fragmenty sonetu świadczące o bezkresie stepu oraz określenia małości i zagubienia w nim człowieka

Język polski Liceum/Technikum

Zastanów się na pojęciem nostalgii i zinterpretuj ostatnie dwa wersy utworu „Stepy akermańskie” Adama Mickiewicza biorąc pod uwagę stan psychiczny wędrowca.

Język polski Liceum/Technikum

Objaśnij symbolikę wnętrza jaką pełni jaką rolę pełni w utworze „Stepy akermańskie” Adama Mickiewicza

Język polski Liceum/Technikum

Czy wrażliwy wędrowiec korzysta ze znaków przyrody w sonecie „Stepy akermańskie” Adama Mickiewicza.

Język polski Liceum/Technikum

Scharakteryzuj przyrodę przedstawioną w sonecie „Stepy akermańskie” Adama Mickiewicza.

Język polski Liceum/Technikum

Zacytuj fragmenty sonetu „Stepy akermańskie” Adama Mickiewicza świadczące o bezkresie stepu oraz określenia małości i zagubienia w nim człowieka

Język polski Liceum/Technikum

Stanisław Wokulski – romantyk czy pozytywista?Omów cechy bohatera.

Język polski Liceum/Technikum

Jakie grupy społeczne opisano w Lalce. Dokonaj ich krótkiej charakterystyki.

Język polski Liceum/Technikum

Omów jakie rodzaje narracji zastosowano w utworze Lalka

Język polski Liceum/Technikum

Wyjaśnij znaczenie tytułu powieśći Lalka

Język polski Liceum/Technikum

Wymień i krótko scharakteryzuj głównych bohaterów Zbrodni i kary

Język polski Liceum/Technikum

Omów motywy popełnienia zbrodni przez Roskolnikowa

Język polski Liceum/Technikum

tabliczki znaminowe

Fizyka Liceum/Technikum

napięcie i natężenie skuteczne

Fizyka Liceum/Technikum

napięcie i natężenie skuteczne

Fizyka Liceum/Technikum

Dany jest ciąg geometryczny -1,2,-4 siódmy wyraz tego ciągu to

Matematyka Liceum/Technikum

Omów motywy zbrodni popełnionej przez Roskolnikowa

Język polski Liceum/Technikum

Wyjaśnij, na czym polegały zmiany w Europie zwane Jesienią Narodów

Historia Liceum/Technikum

Wyjaśnij pojęcie: społeczeństwo obywatelskie. Podaj przykład funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego

WOS Liceum/Technikum

Zinterpretuj symbolikę kantyczki

Język polski Liceum/Technikum

jaka jest miara kąta wypukłego który tworzą wskazówki zegara o godzinie 10:10

Matematyka Liceum/Technikum

jaka jest miara kąta wypukłego który tworzą wskazówki zegara o godzinie 10:10

Matematyka Liceum/Technikum

maderyzacja

Inne Liceum/Technikum

starka

Matura Liceum/Technikum

Str. 167 12. Ramię trójkąta równoramiennego jest równe promieniowi okręgu opisanego na tym trójkącie. Wyznacz miary kątów trójkąta. Narysuj

Matematyka Liceum/Technikum

Str. 167 12. Ramię trójkąta równoramiennego jest równe promieniowi okręgu opisanego na tym trójkącie. Wyznacz miary kątów trójkąta.

Matematyka Liceum/Technikum

Zad 11 . Str. 167 Na trójkącie ABC, w którym |CA| = |CB| opisano okrąg o środku O i promieniu 1. Trójkąt AOB jest . Obliez pole trójkąta ABC. Rozpatrz dwa przypadki

Matematyka Liceum/Technikum

chmielenie brzeczki

Inne Liceum/Technikum

brzeczka

Inne Liceum/Technikum

kupażowanie wina

Inne Liceum/Technikum

kupażowanie wina

Inne Liceum/Technikum

Jaką długość ma bok rombu o wysokości √3/6 i kącie ostrym 30°

Matematyka Liceum/Technikum

18. W masażu twarzy stosujemy a) ugniatanie esowate. b) rozcieranie grzebykowe. c) ugniatanie ze skręceniem. d) rozcierani

Inne Liceum/Technikum

wykupiłam dostęp na 30 dni. nie mogę się zalogować ani zresetować hasła.

Matematyka Liceum/Technikum

Kąt alfa jest ostry i cos alfa= 5/14, Zatem tg alfa jest równy

Matematyka Liceum/Technikum
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 946
  • >
Logo
  • Matematyka
  • Fizyka
  • Angielski
  • Chemia
  • Geografia
  • Historia
  • Biologia

Ostatnio rozwiązane

Historia 5. Podróże w czasie.

Wymień główne miasta Wielkiego Księstwa Litewskiego. 

Historia 5. Podróże w czasie.

Przedstaw wydarzenia, które doprowadziły do koronacji Jagiełły na króla Polski. 

Historia 5. Podróże w czasie.

Podaj warunki, na jakich Polska i Litwa zawarła unię. 

Historia 5. Podróże w czasie.

Wyjaśnij, jak król wprowadzał na Litwie nową religię. 

Historia 5. Podróże w czasie.

Wyjaśnij, jakich korzyści spodziewała się po unii Polska, a jakich – Litwa. 

Historia 5. Podróże w czasie.

Wyjaśnij, jakie problemy przyniósł Litwie podbój Rusi.

Sprawdź również

  • 5.86. Funkcja okresowa f każdej liczbie całkowitej przyporządkowuje resztę z
  • Ubersetze die satze ins Deutsche und schreibe sie ins Heft. 
  • Oblicz pole powierzchni całkowitej prostopadłościanu. Potrzebne wymiary odczytaj z siatki. 
  • Wskaż, które elementy umocnień Konstantynopola chroniły miasto przed atakiem z
  • Kiedy i w jaki sposób bolszewicy zdobyli władzę w Rosji?
  • Wyznacz wszystkie wartości parametru a, dla których wykresy funkcji f
  • Część tekstu poświęcona szukaniu studni mogłaby zostać uznana za przypowieść.
Copyright © 2025 odpowiedzi.pl. All rights reserved
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Mapa strony