5 szkoły podstawowej
Język polski
Jutro pójdę w świat 5
- Brainy 5. Zeszyt ćwiczeń
- Język polski 5. Kształcenie kulturowo-literackie
- Język polski 5. Kształcenie językowe
- Język polski 5
- Język polski 5
- Język polski 5. Podręcznik cz. 2
- Język polski 5. Podręcznik cz. 1
- Jutro pójdę w świat 5
- Nowe Słowa na start! 5
- Między nami 5. Ćwiczenia
- Nowe Słowa na start! 5
- Między nami 5. Zeszyt ćwiczeń Wersja B
- Między nami 5
Lista zadań Strona 326
Deprecated: usort(): Returning bool from comparison function is deprecated, return an integer less than, equal to, or greater than zero in /home/pbcwnrby/domains/odpowiedzi.pl/public_html/wp-content/themes/Zadania/include/ksiazka_function.php on line 139
1
Jak przebiegły wybory najmilszej dziewczyny w klasie? Ułóż plan wydarzeń.
2.
Kto wygrał wybory? Omów cechy bohaterki, które o tym zdecydowały.
3
Wymień kryteria uwzględnienia przez chłopców podczas głosowania. Jakie inne zalety – twoim zdaniem – warto byłoby wziąć pod uwagę przy organizowaniu takiego konkursu?
4
Przeprowadźcie rozmowę o tym, jakie cechy charakterku cenicie w ludziach najbardziej. Uzasadnijcie swoje stanowisko, a następnie sporządźcie w zeszycie wykaz najważniejszych zalet.
5
Określ, czego dowiadujemy się o kandydatach plebiscytu z opinii wyrażonych na kartkach. Na podstawie opisu zachowania i myśli bohaterek wskaż inne cechy tych postaci. Następnie narysuj w zeszycie tabelkę – według wzoru – i zapisz w niej swoje spostrzeżenia.
6
Jaki był stosunek Anieli do innych uczniów w klasie i jak zmienił się po głosowaniu? Odczytaj odpowiedni akapit.