II liceum
Matematyka
MATeMAtyka 2. Zakres podstawowy
- Prosto do matury 2. Zakres podstawowy
- Matematyka 2. Zakres rozszerzony
- MATeMAtyka 2. Zakres podstawowy i rozszerzony. Reforma 2019
- Matematyka 2. Zakres podstawowy. Reforma 2019
- Matematyka z plusem 2. Zakres podstawowy. Reforma 2019
- Matematyka 2. Zakres rozszerzony. Reforma 2019
- MATeMAtyka 2. Zakres podstawowy. Reforma 2019
Lista zadań Strona 34
Strona 34
- Strona 1
- Strona 6
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 12
- Strona 13
- Strona 14
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 32
- Strona 33
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 38
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 44
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 50
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 53
- Strona 54
- Strona 55
- Strona 56
- Strona 57
- Strona 58
- Strona 59
- Strona 60
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 67
- Strona 68
- Strona 69
- Strona 70
- Strona 71
- Strona 72
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 76
- Strona 79
- Strona 80
- Strona 81
- Strona 82
- Strona 83
- Strona 84
- Strona 85
- Strona 86
- Strona 87
- Strona 88
- Strona 89
- Strona 90
- Strona 91
- Strona 92
- Strona 93
- Strona 94
- Strona 95
- Strona 96
- Strona 97
- Strona 98
- Strona 99
- Strona 100
- Strona 101
- Strona 102
- Strona 103
- Strona 104
- Strona 105
- Strona 106
- Strona 107
- Strona 108
- Strona 109
- Strona 110
- Strona 111
- Strona 112
- Strona 113
- Strona 114
- Strona 115
- Strona 119
- Strona 120
- Strona 121
- Strona 122
- Strona 123
- Strona 124
- Strona 125
- Strona 126
- Strona 127
- Strona 128
- Strona 129
- Strona 130
- Strona 131
- Strona 132
- Strona 133
- Strona 134
- Strona 135
- Strona 136
- Strona 137
- Strona 138
- Strona 139
- Strona 140
- Strona 141
- Strona 142
- Strona 143
- Strona 144
- Strona 145
- Strona 146
- Strona 147
- Strona 148
- Strona 149
- Strona 150
- Strona 154
- Strona 155
- Strona 156
- Strona 157
- Strona 158
- Strona 159
- Strona 160
- Strona 161
- Strona 162
- Strona 163
- Strona 164
- Strona 165
- Strona 166
- Strona 167
- Strona 168
- Strona 169
- Strona 170
- Strona 171
- Strona 172
- Strona 173
- Strona 174
- Strona 175
- Strona 176
- Strona 177
- Strona 178
- Strona 179
- Strona 180
- Strona 181
- Strona 182
- Strona 183
- Strona 184
Zadanie 1. Podpunkt a)
Na rysunkach przedstawiono wykresy funkcji kwadratowych f, g i h. Dla każdej z tych funkcji: podaj miejsca zerowe.
Zadanie 1. Podpunkt b)
Na rysunkach przedstawiono wykresy funkcji kwadratowych f, g i h. Dla każdej z tych funkcji: określ przedziały monotoniczności.
Zadanie 1. Podpunkt c)
Na rysunkach przedstawiono wykresy funkcji kwadratowych f, g i h. Dla każdej z tych funkcji: wskaż argumenty, dla których jej wartości są dodatnie.
Zadanie 1. Podpunkt d)
Na rysunkach przedstawiono wykresy funkcji kwadratowych f, g i h. Dla każdej z tych funkcji: określ zbiór wartości.
Zadanie 1. Podpunkt e)
Na rysunkach przedstawiono wykresy funkcji kwadratowych f, g i h. Dla każdej z tych funkcji: podaj najmniejszą i największą wartość (jeśli istnieje).
Zadanie 1. Podpunkt f)
Na rysunkach przedstawiono wykresy funkcji kwadratowych f, g i h. Dla każdej z tych funkcji: podaj współrzędne wierzchołka paraboli będącej jej wykresem.
Zadanie 1. Podpunkt g)
Na rysunkach przedstawiono wykresy funkcji kwadratowych f, g i h. Dla każdej z tych funkcji: zapisz równanie osi symetrii.
Zadanie 1. Podpunkt h)
Na rysunkach przedstawiono wykresy funkcji kwadratowych f, g i h. Dla każdej z tych funkcji: podaj jej wzór w postaci ogólnej.
Zadanie 2. Podpunkt a)
Naszkicuj wykres funkcji f(x) = –(x + 1)2 + 1 i odczytaj z niego, dla jakich argumentów wartości tej funkcji są nieujemne.
Zadanie 2. Podpunkt b)
Naszkicuj wykres funkcji f(x) = 3x2 + 1 i odczytaj z niego, dla jakich argumentów wartości tej funkcji są nieujemne.
Zadanie 2. Podpunkt c)
Naszkicuj wykres funkcji f(x) = 2(x – 3)(x + 1) i odczytaj z niego, dla jakich argumentów wartości tej funkcji są nieujemne.
Zadanie 2. Podpunkt d)
Naszkicuj wykres funkcji f(x) = –(x + 5)(3 – x) i odczytaj z niego, dla jakich argumentów wartości tej funkcji są nieujemne.
Zadanie 2. Podpunkt e)
Naszkicuj wykres funkcji f(x) = –x2 – x – 2 i odczytaj z niego, dla jakich argumentów wartości tej funkcji są nieujemne.
Zadanie 2. Podpunkt f)
Naszkicuj wykres funkcji f(x) = –x2 – 6x i odczytaj z niego, dla jakich argumentów wartości tej funkcji są nieujemne.
Zadanie 3. Podpunkt a)
Wyznacz zbiór wartości funkcji f(x) = 4(x + 5)2.
Zadanie 3. Podpunkt b)
Wyznacz zbiór wartości funkcji f(x) = –3(x + 5)2 – 4.
Zadanie 3. Podpunkt c)
Wyznacz zbiór wartości funkcji f(x) = –(x – 1)(x + 1).
Zadanie 3. Podpunkt d)
Wyznacz zbiór wartości funkcji f(x) = 2(x + 6)(x – 4).
Zadanie 3. Podpunkt e)
Wyznacz zbiór wartości funkcji f(x) = x2 + 2x – 7.
Zadanie 3. Podpunkt f)
Wyznacz zbiór wartości funkcji f(x) = –3x2 – x – 1.
Zadanie 4. Podpunkt a)
Wyznacz współrzędne wierzchołka paraboli będącej wykresem funkcji f(x) = –x2 + 4x – 6.
Zadanie 4. Podpunkt b)
Wyznacz współrzędne wierzchołka paraboli będącej wykresem funkcji f(x) = x2 + 6x + 1.
Zadanie 4. Podpunkt c)
Wyznacz współrzędne wierzchołka paraboli będącej wykresem funkcji .
Zadanie 4. Podpunkt d)
Wyznacz współrzędne wierzchołka paraboli będącej wykresem funkcji f(x) = x2 – 2√7x – 3.
Zadanie 4. Podpunkt e)
Wyznacz współrzędne wierzchołka paraboli będącej wykresem funkcji f(x) = 4x2 – 8x.
Zadanie 4. Podpunkt f)
Wyznacz współrzędne wierzchołka paraboli będącej wykresem funkcji f(x) = x2 + 5x.