4 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka wokół nas 4
- Matematyka 4. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z plusem 4
- Matematyka 4
- Matematyka 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka 4
- Matematyka wokół nas 4
- Matematyka 4
- Matematyka z kluczem 4 Część 2
- Matematyka wokół nas 4.2
- Matematyka wokół nas 4.1
- Matematyka z plusem 4 Liczby naturalne
- Matematyka z kluczem 4
- Matematyka z plusem 4
- Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka z plusem 4 Ułamki
- Matematyka 4
- Matematyka z plusem 4 Geometria. Wersja B. Część 2
- Matematyka z plusem 4 Geometria
- Matematyka 4. Zeszyt ćwiczeń cz.1
- Matematyka z kluczem 4
- Matematyka z plusem 4. Ćwiczenia Arytmetyka
- Matematyka 4. Zeszyt ćwiczeń cz. 2
- Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka z plusem 4
Lista zadań Strona 123
Strona 123
- Strona 0
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 38
- Strona 39
- Strona 40
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 44
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 50
- Strona 51
- Strona 55
- Strona 56
- Strona 57
- Strona 60
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 70
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 81
- Strona 82
- Strona 85
- Strona 86
- Strona 87
- Strona 90
- Strona 91
- Strona 92
- Strona 93
- Strona 94
- Strona 95
- Strona 96
- Strona 98
- Strona 99
- Strona 102
- Strona 103
- Strona 105
- Strona 106
- Strona 109
- Strona 110
- Strona 111
- Strona 112
- Strona 114
- Strona 115
- Strona 116
- Strona 117
- Strona 119
- Strona 120
- Strona 122
- Strona 126
- Strona 127
- Strona 129
- Strona 131
- Strona 132
- Strona 136
- Strona 137
- Strona 138
- Strona 139
- Strona 140
- Strona 141
- Strona 142
- Strona 147
- Strona 148
- Strona 151
- Strona 152
- Strona 153
- Strona 158
- Strona 159
- Strona 160
- Strona 161
- Strona 164
- Strona 165
- Strona 166
- Strona 167
- Strona 168
- Strona 169
- Strona 173
- Strona 174
- Strona 177
- Strona 181
- Strona 182
- Strona 185
- Strona 186
- Strona 187
- Strona 188
- Strona 189
- Strona 190
- Strona 194
- Strona 195
- Strona 199
- Strona 200
- Strona 202
- Strona 203
- Strona 204
- Strona 205
- Strona 206
- Strona 207
- Strona 211
- Strona 212
- Strona 213
- Strona 216
- Strona 217
- Strona 219
- Strona 220
- Strona 223
- Strona 224
- Strona 225
- Strona 228
- Strona 229
- Strona 231
- Strona 232
- Strona 233
- Strona 236
- Strona 237
- Strona 240
- Strona 241
- Strona 242
- Strona 243
- Strona 244
- Strona 245
- Strona 248
- Strona 249
- Strona 251
- Strona 253
- Strona 254
- Strona 255
- Strona 256
- Strona 257
- Strona 259
- Strona 260
- Strona 262
- Strona 263
- Strona 264
- Strona 266
- Strona 267
- Strona 269
- Strona 270
- Strona 271
- Strona 272
- Strona 273
- Strona 274
- Strona 277
- Strona 278
- Strona 280
- Strona 281
- Strona 284
- Strona 285
- Strona 286
- Strona 287
- Strona 288
1
Wykonaj dzielenie z resztą:36 ÷ 8,42 ÷ 5,70 ÷ 8,53 ÷ 7.
2
W którym działaniu jest błąd:A. 31 ÷ 6 = 5 r 1,B. 84 ÷ 10 = 8 r 4,C. 79 ÷ 7 = 10 r 2,D. 55 ÷ 4 = 13 r 3.
3
Miś Uszatek zobaczył porozrzucane kredki i powiedział: Porządek musi być! Naliczył 75 kredek. Sprawił, że w pudełku mieści się 6 kredek. Ile takich pudełek musiał przygotować na kredki?
4
W opakowaniu mieści się 5 rzędów po 6 jaj. Ile opakowań trzeba przygotować, aby zmieścić 130 jaj?A. 4,B. 3,C. 6,D. 5.
5
Na jednej stronie w klaserze mieści się 48 znaczków. Na ilu najmniej stronach w tym klaserze można ułożyć 300 znaczków? Ile znaczków zabraknie do wypełnienia niepełnej strony?
7
Jaką liczbę należy podzielić przez 12, aby otrzymać 84 i resztę 10?
8
Które zdanie jest fałszywe?A. Reszta z dzielenia liczby naturalnej przez 7 może być równa tylko: 0, 1, 2, 3, 4, 5 lub 6.B. Jeżeli reszty z dzielenia różnych liczb naturalnych przez pewną liczbę były zawsze równe: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 lub 8, to dzielnikiem w tych działaniach była liczba 9.C. Reszta z dzielenie pewnej liczby naturalnej przez 10 może być równa: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 lub 10;D. Jeżeli w pudełku mieści się 12 par skarpet, to na 23 pary skarpet potrzebne są dwa pudełka.