Zadanie 10 W Czarnym Borze rosły bardzo dziwne drzewa: w miejscu każdego ściętego wyrastały trzy nowe. Trzy gnomy: Lud, Pud i Rud, wspólnymi siłami ścięły jedno drzewo. Natychmiast wyrosły trzy nowe. Wtedy każdy gnom ściął po jednym drzewie, w których miejscu wyrosły po przy nowe. Każdy z nich tym razem ściął po trzy drzewa. Po tak ciężkiej pracy, zmęczone, zasnęły. Ile drzew przybyło w Czarnym Borze. Zadanie 5 Która liczba jest większa: 32 czy 23? Zadanie 6 Podpunkt a) Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa? Zadanie 6 Podpunkt b) Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa? Zadanie 6 Podpunkt c) Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa? Zadanie 6 Podpunkt d) Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa? Zadanie 6 Podpunkt e) Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa? Zadanie 6 Podpunkt f) Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa? Zadanie 6 Podpunkt g) Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa? Zadanie 6 Podpunkt h) Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa? Zadanie 7 Weź kartkę i złóż ją trzykrotnie na pół. Potem nakłuj ją szpilką. Zgadnij, ile jest dziurek. Rozwiń kartkę i sprawdź. Zapisz działanie, za pomocą którego można obliczyć liczbę dziurek. Zadanie 8 Tomek ułożył kwadrat z 36 jednakowych kwadratowych płytek. Postanowił jednak go powiększyć, dokładając nowe płytki. Ile co najmniej płytek musi dołożyć? Zadanie 9 Z okazji walentynek samorząd szkolny zaproponował zabawę: każdy, kto dostanie serduszko, ma zrobić sześć serduszek i je rozdać. Pierwsze serduszka wręczyła sześciu osobom przewodnicząca. Ile osób dostało serduszka od tej szóstki? A ile w następnym etapie zabawy? Ćwiczenie 1 Podpunkt a) Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie. Ćwiczenie 1 Podpunkt b) Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie. Ćwiczenie 1 Podpunkt c) Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie. Ćwiczenie 1 Podpunkt e) Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie. Ćwiczenie 1 Podpunkt f) Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie.