4 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka 4. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z plusem 4
- Matematyka 4
- Matematyka 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka 4
- Matematyka wokół nas 4
- Matematyka 4
- Matematyka z kluczem 4 Część 2
- Matematyka wokół nas 4.2
- Matematyka wokół nas 4.1
- Matematyka z plusem 4 Liczby naturalne
- Matematyka z kluczem 4
- Matematyka z plusem 4
- Matematyka z plusem 4 Ułamki
- Matematyka 4
- Matematyka z plusem 4 Geometria. Wersja B. Część 2
- Matematyka z plusem 4 Geometria
- Matematyka 4. Zeszyt ćwiczeń cz.1
- Matematyka z kluczem 4
- Matematyka z plusem 4. Ćwiczenia Arytmetyka
- Matematyka 4. Zeszyt ćwiczeń cz. 2
- Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka wokół nas 4
- Matematyka z plusem 4
Lista zadań Strona 84
Strona 84
- Strona 7
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 12
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 40
- Strona 41
- Strona 44
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 53
- Strona 55
- Strona 58
- Strona 59
- Strona 60
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 67
- Strona 68
- Strona 71
- Strona 72
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 77
- Strona 78
- Strona 79
- Strona 80
- Strona 81
- Strona 83
- Strona 85
- Strona 86
- Strona 87
- Strona 88
- Strona 90
- Strona 91
- Strona 94
- Strona 95
- Strona 96
- Strona 99
- Strona 100
- Strona 101
- Strona 104
- Strona 105
- Strona 106
- Strona 107
- Strona 109
- Strona 110
- Strona 111
- Strona 114
- Strona 115
- Strona 116
- Strona 117
- Strona 121
- Strona 122
- Strona 123
- Strona 125
- Strona 126
- Strona 127
- Strona 130
- Strona 131
- Strona 132
- Strona 135
- Strona 136
- Strona 137
- Strona 138
- Strona 141
- Strona 142
- Strona 143
- Strona 144
- Strona 145
- Strona 146
- Strona 147
Zadanie 10
W Czarnym Borze rosły bardzo dziwne drzewa: w miejscu każdego ściętego wyrastały trzy nowe. Trzy gnomy: Lud, Pud i Rud, wspólnymi siłami ścięły jedno drzewo. Natychmiast wyrosły trzy nowe. Wtedy każdy gnom ściął po jednym drzewie, w których miejscu wyrosły po przy nowe. Każdy z nich tym razem ściął po trzy drzewa. Po tak ciężkiej pracy, zmęczone, zasnęły. Ile drzew przybyło w Czarnym Borze.
Zadanie 5
Która liczba jest większa: 32 czy 23?
Zadanie 6 Podpunkt a)
Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa?
Zadanie 6 Podpunkt b)
Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa?
Zadanie 6 Podpunkt c)
Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa?
Zadanie 6 Podpunkt d)
Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa?
Zadanie 6 Podpunkt e)
Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa?
Zadanie 6 Podpunkt f)
Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa?
Zadanie 6 Podpunkt g)
Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa?
Zadanie 6 Podpunkt h)
Jaką liczbę należy wpisać w miejsce ?, aby równość była prawdziwa?
Zadanie 7
Weź kartkę i złóż ją trzykrotnie na pół. Potem nakłuj ją szpilką. Zgadnij, ile jest dziurek. Rozwiń kartkę i sprawdź. Zapisz działanie, za pomocą którego można obliczyć liczbę dziurek.
Zadanie 8
Tomek ułożył kwadrat z 36 jednakowych kwadratowych płytek. Postanowił jednak go powiększyć, dokładając nowe płytki. Ile co najmniej płytek musi dołożyć?
Zadanie 9
Z okazji walentynek samorząd szkolny zaproponował zabawę: każdy, kto dostanie serduszko, ma zrobić sześć serduszek i je rozdać. Pierwsze serduszka wręczyła sześciu osobom przewodnicząca. Ile osób dostało serduszka od tej szóstki? A ile w następnym etapie zabawy?
Ćwiczenie 1 Podpunkt a)
Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie.
Ćwiczenie 1 Podpunkt b)
Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie.
Ćwiczenie 1 Podpunkt c)
Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie.
Ćwiczenie 1 Podpunkt e)
Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie.
Ćwiczenie 1 Podpunkt f)
Zamień potęgowanie na iloczyn jednakowych czynników lub iloczyn na potęgowanie.