4 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka z plusem 4 Liczby naturalne
- Matematyka 4. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z plusem 4
- Matematyka 4
- Matematyka 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka 4
- Matematyka wokół nas 4
- Matematyka 4
- Matematyka z kluczem 4 Część 2
- Matematyka wokół nas 4.2
- Matematyka wokół nas 4.1
- Matematyka z kluczem 4
- Matematyka z plusem 4
- Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka z plusem 4 Ułamki
- Matematyka 4
- Matematyka z plusem 4 Geometria. Wersja B. Część 2
- Matematyka z plusem 4 Geometria
- Matematyka 4. Zeszyt ćwiczeń cz.1
- Matematyka z kluczem 4
- Matematyka z plusem 4. Ćwiczenia Arytmetyka
- Matematyka 4. Zeszyt ćwiczeń cz. 2
- Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z kluczem 4. Podręcznik cz. 1
- Matematyka wokół nas 4
- Matematyka z plusem 4
Lista zadań Strona 41
Strona 41
- Strona 3
- Strona 4
- Strona 5
- Strona 6
- Strona 7
- Strona 8
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 12
- Strona 13
- Strona 14
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 32
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 38
- Strona 39
- Strona 40
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 44
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 50
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 53
- Strona 54
- Strona 55
- Strona 56
- Strona 57
- Strona 58
- Strona 59
- Strona 60
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 67
- Strona 68
- Strona 69
- Strona 70
- Strona 71
- Strona 72
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 76
- Strona 77
- Strona 78
- Strona 79
Ćwiczenie 10. Podpunkt a)
Podaj przykład liczby naturalnej: jednocześnie większej od 20 i mniejszej od 31, ile jest takich liczb?
Ćwiczenie 10. Podpunkt b)
Podaj przykład liczby naturalnej: jednocześnie większej od 20 i mniejszej od 40, ile jest takich liczb?
Ćwiczenie 10. Podpunkt c)
Podaj przykład liczby naturalnej: jednocześnie większej od 999990 i mniejszej od miliona, ile jest takich liczb?
Ćwiczenie 10. Podpunkt d)
Podaj przykład liczby naturalnej: jednocześnie większej od 999900 i mniejszej od miliona, ile ich jest?
Ćwiczenie 11. Podpunkt a)
Nie wykonując działań, wstaw odpowiedni znak < lub >:
Ćwiczenie 11. Podpunkt b)
Nie wykonując działań, wstaw odpowiedni znak < lub >:
Ćwiczenie 11. Podpunkt c)
Nie wykonując działań, wstaw odpowiedni znak < lub >:
Ćwiczenie 12. Podpunkt a)
Czy Antek dobrze wpisał znaki <, =, >? Napisz TAK lub NIE:
Ćwiczenie 12. Podpunkt b)
Czy Antek dobrze wpisał znaki <, =, >? Napisz TAK lub NIE:
Ćwiczenie 12. Podpunkt c)
Czy Antek dobrze wpisał znaki <, =, >? Napisz TAK lub NIE:
Ćwiczenie 12. Podpunkt d)
Czy Antek dobrze wpisał znaki <, =, >? Napisz TAK lub NIE:
Ćwiczenie 13. Podpunkt a)
Nie wykonując działań, wstaw znak < lub >:
Ćwiczenie 13. Podpunkt b)
Nie wykonując działań, wstaw znak < lub >:
Ćwiczenie 13. Podpunkt c)
Nie wykonując działań, wstaw znak < lub >:
Ćwiczenie 14. Podpunkt a)
Ustal, która z mrówek niesie tabliczkę z działaniem o największym wyniku. Pokoloruj tę tabliczkę:
Ćwiczenie 14. Podpunkt b)
Ustal, która z mrówek niesie tabliczkę z działaniem o największym wyniku. Pokoloruj tę tabliczkę:
Ćwiczenie 3. Podpunkt a)
Nad podaną liczbą wpisz liczbę 2 razy większą, a pod nią 2 razy mniejszą.
Ćwiczenie 3. Podpunkt b)
Nad podaną liczbą wpisz liczbę 5 razy większą, a pod nią 5 razy mniejszą.