Ćwiczenie 5. Podpunkt a) Wypisz dzielniki podanych liczb, podkreśl wspólne dzielniki i ustal, jaki jest ich największy wspólny dzielnik. Ćwiczenie 5. Podpunkt b) Wypisz dzielniki podanych liczb, podkreśl wspólne dzielniki i ustal, jaki jest ich największy wspólny dzielnik. Ćwiczenie 5. Podpunkt c) Wypisz dzielniki podanych liczb, podkreśl wspólne dzielniki i ustal, jaki jest ich największy wspólny dzielnik. Ćwiczenie 6. Czy największy wspólny dzielnik liczby 15 i 27 może być większy od liczby 15? Ćwiczenie 7. Podpunkt a) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (2, 4) Ćwiczenie 7. Podpunkt b) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (10, 5) Ćwiczenie 7. Podpunkt c) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (6, 4) Ćwiczenie 7. Podpunkt d) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (4, 14) Ćwiczenie 7. Podpunkt e) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (10, 9) Ćwiczenie 7. Podpunkt f) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (10, 15) Ćwiczenie 7. Podpunkt g) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (15, 9) Ćwiczenie 7. Podpunkt h) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (24, 8) Ćwiczenie 7. Podpunkt i) Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb: NWD (8, 25) Ćwiczenie 8. Podpunkt a) Zastanów się, jakie liczby można wpisać w miejscu kropek. Wpisz odpowiedni przykład liczby. Ćwiczenie 8. Podpunkt b) Zastanów się, jakie liczby można wpisać w miejscu kropek. Wpisz odpowiedni przykład liczby. Ćwiczenie 8. Podpunkt c) Zastanów się, jakie liczby można wpisać w miejscu kropek. Wpisz odpowiedni przykład liczby. Ćwiczenie 9. Z 24 batonów i 36 jabłek Zosia chce przygotować jak najwięcej jednakowych paczek, wykorzystując wszystkie batony i jabłka. Ile będzie paczek?
Informacje o książce
Matematyka z plusem 5. Arytmetyka. Wersja B

Matematyka z plusem 5. Arytmetyka. Wersja B

Rok wydania

2018

Wydawnictwo

GWO

Autorzy

Zofia Bolałek, Adam Mysior, Małgorzata Dobrowolska, Stanisław Wojtan

ISBN

978-83-811-8118-1

Rodzaj książki

Zeszyt ćwiczeń