Ćwiczenie 10. Podpunkt a) Spośród liczb zapisanych kolorem niebieskim podkreśl te, które mogą być wspólnymi mianownikami podanych ułamków. Sprowadź te ułamki do wspólnego mianownika (dowolnie wybranego). Ćwiczenie 10. Podpunkt b) Spośród liczb zapisanych kolorem niebieskim podkreśl te, które mogą być wspólnymi mianownikami podanych ułamków. Sprowadź te ułamki do wspólnego mianownika (dowolnie wybranego). Ćwiczenie 10. Podpunkt c) Spośród liczb zapisanych kolorem niebieskim podkreśl te, które mogą być wspólnymi mianownikami podanych ułamków. Sprowadź te ułamki do wspólnego mianownika (dowolnie wybranego). Ćwiczenie 10. Podpunkt d) Spośród liczb zapisanych kolorem niebieskim podkreśl te, które mogą być wspólnymi mianownikami podanych ułamków. Sprowadź te ułamki do wspólnego mianownika (dowolnie wybranego). Ćwiczenie 10. Podpunkt e) Spośród liczb zapisanych kolorem niebieskim podkreśl te, które mogą być wspólnymi mianownikami podanych ułamków. Sprowadź te ułamki do wspólnego mianownika (dowolnie wybranego). Ćwiczenie 10. Podpunkt f) Spośród liczb zapisanych kolorem niebieskim podkreśl te, które mogą być wspólnymi mianownikami podanych ułamków. Sprowadź te ułamki do wspólnego mianownika (dowolnie wybranego). Ćwiczenie 7. Zakreśl ilorazy równe . Ćwiczenie 8. Podpunkt a) Rozszerz ułamki. Ćwiczenie 8. Podpunkt b) Rozszerz ułamki. Ćwiczenie 8. Podpunkt c) Rozszerz ułamki. Ćwiczenie 8. Podpunkt d) Rozszerz ułamki. Ćwiczenie 8. Podpunkt e) Rozszerz ułamki. Ćwiczenie 9. Rozszerz ułamki i pokoloruj wskazane części figur.