5 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka z plusem 5. Arytmetyka. Wersja B
- Matematyka z plusem 5. Zeszyt ćwiczeń podstawowych
- Matematyka 5. Podręcznik cz. 1
- Matematyka wokół nas 5
- Matematyka wokół nas 5
- Matematyka wokół nas 5.1
- Matematyka wokół nas 5.2
- Matematyka z plusem 5. Liczby naturalne i ułamki zwykłe. Wersja A
- Matematyka z kluczem 5
- Matematyka z plusem 5. Geometria. Wersja A
- Matematyka z plusem 5
- Matematyka z plusem 5. Ułamki dziesiętne i liczby całkowite. Wersja A
- Matematyka z plusem 5. Geometria. Wersja B
- Matematyka 5
- Matematyka 5
- Matematyka 5. Podręcznik cz. 2
- Matematyka 5
- Matematyka 5
- Matematyka 5. Zeszyt ćwiczeń cz. 1
- Matematyka 5
- Matematyka z kluczem 5. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z kluczem 5
Lista zadań Strona 78
Strona 78
- Strona 3
- Strona 4
- Strona 5
- Strona 6
- Strona 7
- Strona 8
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 12
- Strona 13
- Strona 14
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 32
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 38
- Strona 39
- Strona 40
- Strona 41
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 44
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 50
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 53
- Strona 54
- Strona 55
- Strona 56
- Strona 57
- Strona 58
- Strona 59
- Strona 60
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 67
- Strona 68
- Strona 69
- Strona 70
- Strona 71
- Strona 72
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 76
- Strona 77
- Strona 79
- Strona 80
- Strona 81
- Strona 82
- Strona 83
- Strona 84
- Strona 85
- Strona 86
- Strona 87
- Strona 88
- Strona 89
- Strona 90
- Strona 91
- Strona 92
- Strona 93
- Strona 94
- Strona 95
Ćwiczenie 3. Podpunkt a)
Oszacuj wyniki działań i wpisz znak < lub >.
Ćwiczenie 3. Podpunkt b)
Oszacuj wyniki działań i wpisz znak < lub >.
Ćwiczenie 3. Podpunkt c)
Oszacuj wyniki działań i wpisz znak < lub >.
Ćwiczenie 3. Podpunkt d)
Oszacuj wyniki działań i wpisz znak < lub >.
Ćwiczenie 4. Podpunkt a)
Jedna z czterech liczb jest wynikiem podanego działania. Nie wykonując dokładnych rachunków, ustal, która to liczba i podkreśl ją.
Ćwiczenie 4. Podpunkt b)
Jedna z czterech liczb jest wynikiem podanego działania. Nie wykonując dokładnych rachunków, ustal, która to liczba i podkreśl ją.
Ćwiczenie 4. Podpunkt c)
Jedna z czterech liczb jest wynikiem podanego działania. Nie wykonując dokładnych rachunków, ustal, która to liczba i podkreśl ją.
Ćwiczenie 4. Podpunkt d)
Jedna z czterech liczb jest wynikiem podanego działania. Nie wykonując dokładnych rachunków, ustal, która to liczba i podkreśl ją.
Ćwiczenie 5.
Pan Zieliński obliczył, że jego samochód spala średnio 6,85 l benzyny na 100 km. W baku jego samochodu mieści się 45 l paliwa. Czy taka ilość benzyny wystarczy do przejechania 600 km?
Ćwiczenie 6. Podpunkt a)
Aby upiec jedną bułkę, potrzeba 0,19 kg mąki, a na upieczenie jednego rogala – 0,26 kg. Oszacuj, czy ze 100 kg mąki można upiec 500 rogali.
Ćwiczenie 6. Podpunkt b)
Aby upiec jedną bułkę, potrzeba 0,19 kg mąki, a na upieczenie jednego rogala – 0,26 kg. Oszacuj, czy ze 100 kg mąki można upiec 500 bułek.
Ćwiczenie 6. Podpunkt c)
Aby upiec jedną bułkę, potrzeba 0,19 kg mąki, a na upieczenie jednego rogala – 0,26 kg. Oszacuj, czy ze 100 kg mąki można upiec 200 bułek i 300 rogali.
Ćwiczenie 6. Podpunkt d)
Aby upiec jedną bułkę, potrzeba 0,19 kg mąki, a na upieczenie jednego rogala – 0,26 kg. Oszacuj, czy ze 100 kg mąki można upiec 300 bułek i 200 rogali.
Ćwiczenie 7.
W ogrodzie zoologicznym słoń dostaje codziennie do zjedzenia około 100 kg siana, 50 kg kapusty, 12,5 kg jabłek, 30 kg buraków i 2,5 kg marchwi. W magazynie ZOO należy zgromadzić zapasy wystarczające do wykarmienia trzech słoni przez tydzień. Zakreśl nazwy produktów, których zapasy należy uzupełniać.
Ćwiczenie 8.
Uzupełnij, wpisując w miejscu kropek liczby 0,18, 5,19, 8,76 (liczby mogą się powtarzać).