5 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka z plusem 5. Liczby naturalne i ułamki zwykłe. Wersja A
- Matematyka z plusem 5. Zeszyt ćwiczeń podstawowych
- Matematyka 5. Podręcznik cz. 1
- Matematyka wokół nas 5
- Matematyka wokół nas 5
- Matematyka wokół nas 5.1
- Matematyka wokół nas 5.2
- Matematyka z kluczem 5
- Matematyka z plusem 5. Geometria. Wersja A
- Matematyka z plusem 5
- Matematyka z plusem 5. Ułamki dziesiętne i liczby całkowite. Wersja A
- Matematyka z plusem 5. Arytmetyka. Wersja B
- Matematyka z plusem 5. Geometria. Wersja B
- Matematyka 5
- Matematyka 5
- Matematyka 5. Podręcznik cz. 2
- Matematyka 5
- Matematyka 5
- Matematyka 5. Zeszyt ćwiczeń cz. 1
- Matematyka 5
- Matematyka z kluczem 5. Podręcznik cz. 2
- Matematyka z kluczem 5
Lista zadań Strona 32
Strona 32
- Strona 3
- Strona 4
- Strona 5
- Strona 6
- Strona 7
- Strona 8
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 12
- Strona 13
- Strona 14
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 38
- Strona 39
- Strona 40
- Strona 41
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 44
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 50
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 53
- Strona 54
- Strona 55
- Strona 56
- Strona 57
- Strona 58
- Strona 59
- Strona 60
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 67
- Strona 68
- Strona 69
- Strona 70
- Strona 71
- Strona 72
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 76
- Strona 77
- Strona 78
- Strona 79
- Strona 80
- Strona 81
- Strona 82
- Strona 83
- Strona 84
- Strona 85
- Strona 86
- Strona 87
Deprecated: usort(): Returning bool from comparison function is deprecated, return an integer less than, equal to, or greater than zero in /home/pbcwnrby/domains/odpowiedzi.pl/public_html/wp-content/themes/Zadania/include/ksiazka_function.php on line 139
Ćwiczenie 10. Podpunkt a)
Zastanów się, jakie liczby można wpisać w miejscu kropek. Wpisz odpowiedni przykład liczby.
Ćwiczenie 10. Podpunkt b)
Zastanów się, jakie liczby można wpisać w miejscu kropek. Wpisz odpowiedni przykład liczby.
Ćwiczenie 10. Podpunkt c)
Zastanów się, jakie liczby można wpisać w miejscu kropek. Wpisz odpowiedni przykład liczby.
Ćwiczenie 11.
Z 24 batonów i 32 jabłek Zosia chce przygotować jak najwięcej jednakowych paczek, wykorzystując wszystkie batony i jabłka. Ile będzie paczek?
Ćwiczenie 12. Podpunkt a)
Podaj przykłady dwóch liczb, których:Największym wspólnym dzielnikiem jest 1:
Ćwiczenie 12. Podpunkt b)
Podaj przykłady dwóch liczb, których:Największym wspólnym dzielnikiem jest 2:
Ćwiczenie 12. Podpunkt c)
Podaj przykłady dwóch liczb, których:Największym wspólnym dzielnikiem jest 3:
Ćwiczenie 13. Podpunkt a)
Znajdź największy wspólny dzielnik podanych trzech liczb.
Ćwiczenie 13. Podpunkt b)
Znajdź największy wspólny dzielnik podanych trzech liczb.
Ćwiczenie 8.
Czy największy wspólny dzielnik liczb 15 i 21 może być większy od liczby 15?
Ćwiczenie 9. Podpunkt a)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.
Ćwiczenie 9. Podpunkt b)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.
Ćwiczenie 9. Podpunkt c)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.
Ćwiczenie 9. Podpunkt d)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.
Ćwiczenie 9. Podpunkt e)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.
Ćwiczenie 9. Podpunkt f)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.
Ćwiczenie 9. Podpunkt g)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.
Ćwiczenie 9. Podpunkt h)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.
Ćwiczenie 9. Podpunkt i)
Zastanów się, jakie dzielniki ma mniejsza z dwóch podanych liczb, i ustal największy wspólny dzielnik podanych liczb.