II liceum
Język polski
Oblicza epok 2.2
- Przeszłość i dziś 2. Podręcznik cz. 2
- Przeszłość i dziś 2. Podręcznik cz. 1
- Język polski 2. Zakres podstawowy i rozszerzony. Cześć 1. Linia I
- Język polski 2. Sztuka wyrazu. Zakres podstawowy i rozszerzony cz. 1
- Oblicza epok 2.1
- Ponad słowami 2. Zakres podstawowy i rozszerzony cz. 2. Reforma 2019
- Ponad słowami 2. Zakres podstawowy i rozszerzony cz. 1. Reforma 2019
Lista zadań Strona 155
Strona 155
- Strona 14
- Strona 19
- Strona 22
- Strona 27
- Strona 33
- Strona 37
- Strona 42
- Strona 44
- Strona 48
- Strona 50
- Strona 53
- Strona 57
- Strona 60
- Strona 64
- Strona 67
- Strona 70
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 76
- Strona 77
- Strona 78
- Strona 81
- Strona 83
- Strona 87
- Strona 88
- Strona 91
- Strona 95
- Strona 99
- Strona 101
- Strona 103
- Strona 104
- Strona 106
- Strona 113
- Strona 114
- Strona 119
- Strona 121
- Strona 122
- Strona 123
- Strona 125
- Strona 128
- Strona 130
- Strona 135
- Strona 140
- Strona 144
- Strona 146
- Strona 148
- Strona 149
- Strona 158
- Strona 159
- Strona 160
- Strona 163
- Strona 164
- Strona 168
- Strona 171
- Strona 172
- Strona 173
- Strona 176
- Strona 179
- Strona 180
- Strona 183
- Strona 186
- Strona 187
- Strona 189
- Strona 190
- Strona 192
- Strona 195
- Strona 198
- Strona 199
- Strona 202
- Strona 203
- Strona 208
- Strona 214
- Strona 217
- Strona 218
- Strona 222
- Strona 227
- Strona 229
- Strona 231
- Strona 236
- Strona 237
- Strona 240
- Strona 244
- Strona 246
- Strona 248
- Strona 251
- Strona 252
- Strona 258
- Strona 260
- Strona 266
- Strona 270
- Strona 271
- Strona 274
- Strona 277
- Strona 279
- Strona 282
- Strona 283
- Strona 284
- Strona 287
- Strona 288
- Strona 291
- Strona 292
- Strona 294
- Strona 296
- Strona 297
- Strona 301
- Strona 303
- Strona 304
- Strona 308
- Strona 309
- Strona 313
- Strona 317
- Strona 321
- Strona 325
- Strona 329
- Strona 331
- Strona 332
- Strona 334
- Strona 336
1
Czego Witold oczekuje od Różyca?
2
Czym przejawia się emocjonalne zaangażowanie chłopaka w rozmowę?
3
Na czym polega kontrast między wypowiedziami studentów a słowami Zygmunta Korczyńskiego i Różyca?
4
W wypowiedziach obu studentów wskaz ideały pozytywistyczne.
5
Jak myślisz, dlaczego Różyc i Zygmunt nie podzielają ideałów Witolda i jego kolegi?
6
Czy różnice między rozmówcami są wynikiem ich wychowania i nawyków, czy raczej świadomych wyborów światopoglądowych? Odpowiedź uzasadnij.
7
Czym jest spowodowane. Twoim zdaniem, zaangażowanie obu studentów w głoszenie pozytywistycznego programu?
8
Kto, według Ciebie, ma rację w opisanym sporze i dlaczego?
9
Czy zachowanie studentów można uznać za przykład maksymalizmu etycznego? Odpowiedź uzasadnij.
10
Czy pewne elementy programu pozytywistycznego są aktualne również we współczesnym świecie? Jeśli tak. to które?
11
Czy uważasz hasła solidaryzmu społecznego za uniwersalne? Uzasadnij swoje zdanie.
12
Czy edukacja i praca mogą zmieniać świat? W odpowiedzi odnieś się do programu zawartego w Nad Niemnem oraz do wybranych dzieł literackich i filmowych.