Ćwiczenie 1 Podpunkt a) Na podstawie zadania 1 na s. 24 oblicz częstość występowania orła w pierwszym etapie rzutów monetą. Ćwiczenie 1 Podpunkt b) Na podstawie zadania 1 na s. 24 oblicz częstość występowania reszki w obu etapach rzutów monetą. Ćwiczenie 1 Podpunkt c) Na podstawie zadania 1 na s. 24 oblicz częstość występowania każdej ze ścianek z oczkami w trzecim etapie doświadczenia. Ćwiczenie 2 Podpunkt a) Ania narysowała na 5 kartonikach różne figury geometryczne, na każdym kartoniku inną: kwadrat (k), okrąg (o), prostokąt (p), romb (r), trójkąt (t). Kartoniki wrzuciła do pudełka, a następnie losowała jeden kartonik, zapisywała figurę i ponownie wkładała kartonik do pudełka. Czynność powtórzyła 45 razy. Oblicz, ile razy Ania wylosowała okrąg, jeśli częstotliwość wylosowania okręgu była równa . Ćwiczenie 2 Podpunkt b) Ania narysowała na 5 kartonikach różne figury geometryczne, na każdym kartoniku inną: kwadrat (k), okrąg (o), prostokąt (p), romb (r), trójkąt (t). Kartoniki wrzuciła do pudełka, a następnie losowała jeden kartonik, zapisywała figurę i ponownie wkładała kartonik do pudełka. Czynność powtórzyła 45 razy. Oblicz, ile razy Ania wylosowała prostokąt, a ile razy kwadrat, jeśli tyle samo razy wylosowała prostokąt i kwadrat, i częstość wylosowania kwadratu to . Ćwiczenie 2 Podpunkt c) Ania narysowała na 5 kartonikach różne figury geometryczne, na każdym kartoniku inną: kwadrat (k), okrąg (o), prostokąt (p), romb (r), trójkąt (t). Kartoniki wrzuciła do pudełka, a następnie losowała jeden kartonik, zapisywała figurę i ponownie wkładała kartonik do pudełka. Czynność powtórzyła 45 razy. Oblicz częstość wylosowania przez Anię rombu, jeśli trójkąt wylosowała 1 raz.