8 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka 8
- Matematyka wokół nas 8
- Matematyka z kluczem 8
- Matematyka z kluczem 8
- Matematyka z plusem 8
- Matematyka z plusem 8
- Matematyka 8
- Matematyka 8
- Matematyka 8
- Matematyka 8
- Matematyka 8
- Teraz egzamin ósmoklasisty. Repetytorium
- Matematyka z kluczem 8
- Matematyka z plusem 8
- Teraz egzamin ósmoklasisty. Repetytorium
Lista zadań Strona 14
Strona 14
- Strona 7
- Strona 8
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 12
- Strona 13
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 32
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 38
- Strona 39
- Strona 40
- Strona 41
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 44
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 50
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 53
- Strona 54
- Strona 55
- Strona 56
- Strona 57
- Strona 58
- Strona 59
- Strona 60
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 67
- Strona 68
- Strona 69
- Strona 70
- Strona 71
- Strona 72
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 76
- Strona 77
- Strona 78
- Strona 79
- Strona 80
- Strona 81
- Strona 82
- Strona 83
- Strona 84
- Strona 85
- Strona 86
- Strona 87
- Strona 88
- Strona 89
- Strona 90
- Strona 91
- Strona 92
- Strona 93
- Strona 94
- Strona 95
- Strona 96
- Strona 97
- Strona 98
- Strona 99
- Strona 100
- Strona 101
- Strona 102
- Strona 103
- Strona 104
- Strona 105
- Strona 106
- Strona 107
- Strona 108
- Strona 109
- Strona 110
- Strona 111
- Strona 112
- Strona 113
- Strona 114
- Strona 115
- Strona 116
- Strona 117
- Strona 118
- Strona 119
- Strona 120
- Strona 121
- Strona 122
- Strona 123
- Strona 124
- Strona 125
- Strona 126
- Strona 127
- Strona 128
- Strona 129
- Strona 130
- Strona 131
- Strona 132
- Strona 133
- Strona 134
- Strona 135
- Strona 136
- Strona 137
- Strona 138
- Strona 139
- Strona 140
- Strona 141
- Strona 142
- Strona 143
- Strona 144
- Strona 145
- Strona 146
- Strona 147
- Strona 148
- Strona 149
- Strona 150
- Strona 151
- Strona 152
- Strona 153
- Strona 154
- Strona 155
- Strona 156
- Strona 157
- Strona 159
- Strona 160
- Strona 161
- Strona 162
- Strona 163
- Strona 164
- Strona 165
- Strona 166
- Strona 167
- Strona 168
- Strona 169
- Strona 170
- Strona 171
- Strona 172
- Strona 173
- Strona 174
- Strona 175
- Strona 176
- Strona 177
- Strona 178
- Strona 179
- Strona 180
- Strona 181
- Strona 182
- Strona 183
- Strona 184
- Strona 185
- Strona 186
- Strona 187
- Strona 188
- Strona 189
- Strona 190
- Strona 191
- Strona 192
- Strona 193
- Strona 194
- Strona 195
- Strona 196
- Strona 197
- Strona 198
- Strona 199
- Strona 200
- Strona 201
- Strona 202
- Strona 203
- Strona 204
- Strona 205
- Strona 206
- Strona 207
- Strona 208
- Strona 209
- Strona 210
- Strona 211
- Strona 212
- Strona 213
- Strona 214
- Strona 215
- Strona 216
- Strona 217
Zadanie 1. Podpunkt a)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: milion – 1 000 000,
Zadanie 1. Podpunkt b)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: biliard – 1 000 000 000 000 000,
Zadanie 1. Podpunkt c)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: bilion – 1 000 000 000 000.
Zadanie 14. Podpunkt a)
Oblicz:
Zadanie 14. Podpunkt b)
Oblicz:
Zadanie 15.
Która z danych liczb x, y, z jest najmniejsza, a która największa?Odpowiedź uzasadnij.
Zadanie 16. Podpunkt a)
Oblicz wartość wyrażenia, jeśli wiadomo, że n jest liczbą naturalną:
Zadanie 16. Podpunkt b)
Oblicz wartość wyrażenia, jeśli wiadomo, że n jest liczbą naturalną:
Zadanie 16. Podpunkt c)
Oblicz wartość wyrażenia, jeśli wiadomo, że n jest liczbą naturalną:
Zadanie 2. Podpunkt a)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: jeden litr w milimetrach sześciennych.
Zadanie 2. Podpunkt b)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: jeden ar w milimetrach kwadratowych.
Zadanie 2. Podpunkt c)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: jedną tonę w miligramach.
Zadanie 3. Podpunkt a)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: sto ton w kilogramach.
Zadanie 3. Podpunkt b)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: tysiąc hektarów w metrach kwadratowych.
Zadanie 3. Podpunkt c)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: sto tysięcy litrów w centymetrach sześciennych.
Zadanie 3. Podpunkt d)
Wyraź w postaci potęgi liczby 10: dziesięć hektolitrów w decymetrach sześciennych.
Zadanie 4. Podpunkt a)
Przedstaw liczbę w notacji wykładniczej: 1250
Zadanie 4. Podpunkt b)
Przedstaw liczbę w notacji wykładniczej: 6780
Zadanie 4. Podpunkt c)
Przedstaw liczbę w notacji wykładniczej: 25 000
Zadanie 4. Podpunkt d)
Przedstaw liczbę w notacji wykładniczej: 167 000
Zadanie 4. Podpunkt e)
Przedstaw liczbę w notacji wykładniczej: 23 400 000
Zadanie 4. Podpunkt f)
Przedstaw liczbę w notacji wykładniczej: 2 905 000 000
Zadanie 5. Podpunkt a)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt b)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt c)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt d)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt e)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt f)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt g)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt h)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt i)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt j)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt k)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej:
Zadanie 5. Podpunkt l)
Zapisz z użyciem notacji wykładniczej: