8 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka 8
- Matematyka wokół nas 8
- Matematyka z kluczem 8
- Matematyka z kluczem 8
- Matematyka z plusem 8
- Matematyka z plusem 8
- Matematyka 8
- Matematyka 8
- Matematyka 8
- Matematyka 8
- Matematyka 8
- Teraz egzamin ósmoklasisty. Repetytorium
- Matematyka z kluczem 8
- Matematyka z plusem 8
- Teraz egzamin ósmoklasisty. Repetytorium
Lista zadań Strona 77
Strona 77
- Strona 8
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 13
- Strona 14
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 32
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 39
- Strona 40
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 55
- Strona 56
- Strona 58
- Strona 60
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 68
- Strona 69
- Strona 70
- Strona 71
- Strona 72
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 76
- Strona 78
- Strona 79
- Strona 80
- Strona 81
- Strona 82
- Strona 83
- Strona 84
- Strona 87
- Strona 88
- Strona 90
- Strona 91
- Strona 92
- Strona 94
- Strona 96
- Strona 97
- Strona 98
- Strona 100
- Strona 101
- Strona 102
- Strona 103
- Strona 104
- Strona 105
- Strona 108
- Strona 109
- Strona 110
- Strona 111
- Strona 112
- Strona 113
- Strona 114
- Strona 115
- Strona 116
- Strona 117
- Strona 118
- Strona 119
- Strona 120
- Strona 123
- Strona 124
- Strona 125
- Strona 126
- Strona 127
- Strona 128
- Strona 129
- Strona 130
- Strona 134
- Strona 135
- Strona 137
- Strona 138
- Strona 140
- Strona 141
- Strona 142
- Strona 143
- Strona 144
- Strona 145
- Strona 146
- Strona 149
- Strona 150
- Strona 151
- Strona 152
- Strona 153
- Strona 154
- Strona 155
- Strona 157
- Strona 158
- Strona 159
- Strona 161
- Strona 162
- Strona 163
- Strona 164
- Strona 165
Zadanie 3. Podpunkt a)
Oblicz w zeszycie miary kątów czworokątów przedstawionych na rysunkach, wiedząc, że odcinki zaznaczone kolorem zielonym są ich wysokościami.
Zadanie 3. Podpunkt b)
Oblicz w zeszycie miary kątów czworokątów przedstawionych na rysunkach, wiedząc, że odcinki zaznaczone kolorem zielonym są ich wysokościami.
Zadanie 4.
Oblicz w zeszycie obwód kwadratu o boku, który jest o 1,7 cm dłuższy niż bok kwadratu o obwodzie równym 16,8 cm.
Zadanie 5.
Ile metrów tasiemki potrzeba na obszycie 6 kwadratowych serwetek, jeżeli na obszycie tej samej ilości większych serwetek zużyto 8,4 m tasiemki? Bok mniejszej serwetki jest o 15 cm krótszy od boku większej serwetki.
Zadanie 6. Podpunkt a)
Oblicz w zeszycie obwód trapezu równoramiennego.
Zadanie 6. Podpunkt b)
Oblicz w zeszycie obwód trapezu równoramiennego.
Zadanie 7. Podpunkt a)
Oblicz w zeszycie długość wyróżnionych odcinków równoległoboków, jeżeli obwód każdego równoległoboku wynosi 55.
Zadanie 7. Podpunkt b)
Oblicz w zeszycie długość wyróżnionych odcinków równoległoboków, jeżeli obwód każdego równoległoboku wynosi 55.
Zadanie 7. Podpunkt c)
Oblicz w zeszycie długość wyróżnionych odcinków równoległoboków, jeżeli obwód każdego równoległoboku wynosi 55.
Zadanie 8.
Oblicz w zeszycie miary kątów czworokąta, jeśli drugi kąt jest o większy od pierwszego, pierwszy kąt jest o mniejszy od trzeciego, a miara czwartego kąta jest średnią arytmetyczną miar tych kątów. Narysuj i nazwij ten czworokąt.