Zadanie 4 Podpunkt a) Uzasadnij, że narysowane trójkąty są przystające. Wyznacz i wpisz na rysunkach potrzebne miary kątów i długości boków. Zapisz, z której cechy przystawania korzystasz (czasem są różne możliwości). Pokoloruj na rysunkach odcinki i kąty, których równość była wykorzystana. Zadanie 4 Podpunkt b) Uzasadnij, że narysowane trójkąty są przystające. Wyznacz i wpisz na rysunkach potrzebne miary kątów i długości boków. Zapisz, z której cechy przystawania korzystasz (czasem są różne możliwości). Pokoloruj na rysunkach odcinki i kąty, których równość była wykorzystana. Zadanie 4 Podpunkt c) Uzasadnij, że narysowane trójkąty są przystające. Wyznacz i wpisz na rysunkach potrzebne miary kątów i długości boków. Zapisz, z której cechy przystawania korzystasz (czasem są różne możliwości). Pokoloruj na rysunkach odcinki i kąty, których równość była wykorzystana. Zadanie 4 Podpunkt d) Uzasadnij, że narysowane trójkąty są przystające. Wyznacz i wpisz na rysunkach potrzebne miary kątów i długości boków. Zapisz, z której cechy przystawania korzystasz (czasem są różne możliwości). Pokoloruj na rysunkach odcinki i kąty, których równość była wykorzystana. Zadanie 5 Podpunkt a) Sześciokąt ABCDEF został narysowany na trójkątnej kratce (zbudowanej z trójkątów równobocznych). Zapisz nazwy trójkątów przystających. Zadanie 5 Podpunkt b) Sześciokąt ABCDEF został narysowany na trójkątnej kratce (zbudowanej z trójkątów równobocznych). Zapisz nazwy trójkątów przystających. Zadanie 5 Podpunkt c) Sześciokąt ABCDEF został narysowany na trójkątnej kratce (zbudowanej z trójkątów równobocznych). Zapisz nazwy trójkątów przystających. Zadanie 6 O trójkątach ABC i KLM wiadomo, że AB = KL i BC = LM oraz ∢ABC = ∢KML. Czy z tego wynika, że trójkąty ABC i KLM są przystające? Wybierz odpowiedź T albo N i jej uzasadnienie spośród 1, 2 albo 3.