6 szkoły podstawowej
Biologia
Lista zadań Strona 60
Strona 60
- Strona 4
- Strona 5
- Strona 6
- Strona 7
- Strona 8
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 12
- Strona 13
- Strona 14
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 32
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 38
- Strona 39
- Strona 40
- Strona 41
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 44
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 50
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 53
- Strona 54
- Strona 55
- Strona 57
- Strona 58
- Strona 59
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 67
- Strona 68
Zadanie 5.
Przygotuj i zapisz w zeszycie dwudzielny klucz do oznaczania naczyń. W tym celu skorzystaj z dostępnych twoich kuchni kubków, szklanek i garnków. Użyj nie więcej niż 6 typów naczyń. Obejrzyj je i spróbuj znaleźć cechy, według których możesz je przepisać do zbiorów, na przykład mają ucha lub ich nie mają. Możesz wziąć pod uwagę kolory, kształty, pojemność i materiał, z którego zostały wykonane. Tak przygotowany klucz przetestuj na kimś ze swojego otoczenia. Czy tej osobie udało się rozpoznać wszystkie naczynia?
Zadanie 6.
Rozwiąż krzyżówkę i wyjaśnij znaczenie hasła.