Lista zadań Strona 102

Strona 102

Deprecated: usort(): Returning bool from comparison function is deprecated, return an integer less than, equal to, or greater than zero in /home/pbcwnrby/domains/odpowiedzi.pl/public_html/wp-content/themes/Zadania/include/ksiazka_function.php on line 139
Zadanie 10 Podpunkt a) Zapisz liczbę przeciwną do podanej liczby. 5 Zadanie 10 Podpunkt b) Zapisz liczbę przeciwną do podanej liczby. –4 Zadanie 10 Podpunkt c) Zapisz liczbę przeciwną do podanej liczby. 7 Zadanie 10 Podpunkt d) Zapisz liczbę przeciwną do podanej liczby. –1 Zadanie 10 Podpunkt e) Zapisz liczbę przeciwną do podanej liczby. Zadanie 10 Podpunkt f) Zapisz liczbę przeciwną do podanej liczby. 4,5 Zadanie 10 Podpunkt g) Zapisz liczbę przeciwną do podanej liczby. Zadanie 10 Podpunkt h) Zapisz liczbę przeciwną do podanej liczby. Zadanie 11 Podpunkt a) Wskaż na osi liczbowej punkty odpowiadające liczbom przeciwnym, odległe od siebie o: 2, Określ, jak są położone wskazane punkty. Co zauważasz? Zadanie 11 Podpunkt b) Wskaż na osi liczbowej punkty odpowiadające liczbom przeciwnym, odległe od siebie o: 3, Określ, jak są położone wskazane punkty. Co zauważasz? Zadanie 11 Podpunkt c) Wskaż na osi liczbowej punkty odpowiadające liczbom przeciwnym, odległe od siebie o: 4, Określ, jak są położone wskazane punkty. Co zauważasz? Zadanie 11 Podpunkt d) Wskaż na osi liczbowej punkty odpowiadające liczbom przeciwnym, odległe od siebie o: 5, Określ, jak są położone wskazane punkty. Co zauważasz? Zadanie wprowadzające 5. Podpunkt a) Bartek i Marek grali w grę Dalej od zera. Potrzebowali do niej: 2 pionków, monety, kostki do gry i osi liczbowej narysowanej na kartce. Każda runda polegała na tym, że najpierw jeden z chłopców rzucał monetą i kostką, a następnie to samo robił drugi. Jeśli wypadł orzeł, zawodnik przesuwał swój pionek do przodu o tyle odcinków jednostkowych, ile oczek wypadło na kostce, a jeśli wypadła reszka, przesuwał swój pionek do tyłu o tyle odcinków jednostkowych, ile oczek wypadło na kostce. Chłopcy rozpoczęli grę od ustawienia swoich pionków na osi liczbowej w punkcie o współrzędnej zero. Wygrywał ten zawodnik, którego pionek po umówionej liczbie rund znalazł się dalej od zera. W tabeli przedstawiono pozycje graczy po każdej z 8 rund. Po których rundach pionek Marka znajdował się bliżej zera niż pionek Bartka? Zadanie wprowadzające 5. Podpunkt b) Bartek i Marek grali w grę Dalej od zera. Potrzebowali do niej: 2 pionków, monety, kostki do gry i osi liczbowej narysowanej na kartce. Każda runda polegała na tym, że najpierw jeden z chłopców rzucał monetą i kostką, a następnie to samo robił drugi. Jeśli wypadł orzeł, zawodnik przesuwał swój pionek do przodu o tyle odcinków jednostkowych, ile oczek wypadło na kostce, a jeśli wypadła reszka, przesuwał swój pionek do tyłu o tyle odcinków jednostkowych, ile oczek wypadło na kostce. Chłopcy rozpoczęli grę od ustawienia swoich pionków na osi liczbowej w punkcie o współrzędnej zero. Wygrywał ten zawodnik, którego pionek po umówionej liczbie rund znalazł się dalej od zera. W tabeli przedstawiono pozycje graczy po każdej z 8 rund. Po których rundach pionek Bartka znajdował się bliżej zera niż pionek Marka? Zadanie wprowadzające 5. Podpunkt c) Bartek i Marek grali w grę Dalej od zera. Potrzebowali do niej: 2 pionków, monety, kostki do gry i osi liczbowej narysowanej na kartce. Każda runda polegała na tym, że najpierw jeden z chłopców rzucał monetą i kostką, a następnie to samo robił drugi. Jeśli wypadł orzeł, zawodnik przesuwał swój pionek do przodu o tyle odcinków jednostkowych, ile oczek wypadło na kostce, a jeśli wypadła reszka, przesuwał swój pionek do tyłu o tyle odcinków jednostkowych, ile oczek wypadło na kostce. Chłopcy rozpoczęli grę od ustawienia swoich pionków na osi liczbowej w punkcie o współrzędnej zero. Wygrywał ten zawodnik, którego pionek po umówionej liczbie rund znalazł się dalej od zera. W tabeli przedstawiono pozycje graczy po każdej z 8 rund. Po których rundach chłopcy remisowali? Zadanie wprowadzające 6. Podpunkt a) Narysuj oś liczbową. Zaznacz na niej liczby znajdujące się w odległości 3 od liczby 0. Jakie to liczby? Zadanie wprowadzające 6. Podpunkt b) Narysuj oś liczbową. Zaznacz na niej liczby znajdujące się w odległości 2 od liczby 0. Jakie to liczby? Zadanie wprowadzające 6. Podpunkt c) Narysuj oś liczbową. Jakie liczby znajdują się w odległości 1 od liczby 0?