Deprecated: usort(): Returning bool from comparison function is deprecated, return an integer less than, equal to, or greater than zero in /home/pbcwnrby/domains/odpowiedzi.pl/public_html/wp-content/themes/Zadania/include/ksiazka_function.php on line 139
Zadanie 4 Rysunek przedstawia plan chodnika wokół bloku. Długość bloku to 22 m, a szerokość wynosi 9 m. Chodnik ma szerokość 2 m. Oblicz pole chodnika. Zadanie 5 Trzy trapezy łączą się podstawami jak na rysunku poniżej. Podaj nazwę powstałej w ten sposób figury. Wykonaj podobny rysunek, zmierz potrzebne odcinki i oblicz pole tej figury. Zadanie 6 W Polsce znak nakazu STOP jest ośmiokątem o bokach jednakowej długości. Zmierz potrzebne odcinki i oblicz pole zamieszczonego w podręczniku rysunku tego znaku. Zadanie 7 Oblicz powierzchnię korytarza, którego plan widzisz poniżej. Przyjmij, że długość boku kratki na planie odpowiada długości 0,5 m w rzeczywistości. Zadanie 8 Podpunkt a) Na zielonej szkole uczestnicy bawili się w poszukiwaczy skarbów. Każda para dzieci próbowała odnaleźć skarb ukryty w największej komnacie zamku, którego plan przedstawiono poniżej. Olek i Ada nie odnaleźli skarbu, ale zdobyli nagrodę pocieszenia za ponumerowanie komnat w kolejności od najmniejszej do największej. Wybierz trzy komnaty, które wydają ci się najmniejsze i oblicz ich powierzchnię rzeczywistości. Zadanie 8 Podpunkt b) Na zielonej szkole uczestnicy bawili się w poszukiwaczy skarbów. Każda para dzieci próbowała odnaleźć skarb ukryty w największej komnacie zamku, którego plan przedstawiono poniżej. Olek i Ada nie odnaleźli skarbu, ale zdobyli nagrodę pocieszenia za ponumerowanie komnat w kolejności od najmniejszej do największej. Skarb znajdował się w komnacie A, G, H lub J. Oblicz powierzchnię tych komnat w rzeczywistości i odpowiedz, w której ukryto skarb.