8 szkoły podstawowej
Matematyka
Matematyka z kluczem 8
Lista zadań Strona 92
Strona 92
- Strona 6
- Strona 7
- Strona 8
- Strona 9
- Strona 10
- Strona 11
- Strona 12
- Strona 13
- Strona 14
- Strona 15
- Strona 16
- Strona 17
- Strona 18
- Strona 19
- Strona 20
- Strona 21
- Strona 22
- Strona 23
- Strona 24
- Strona 25
- Strona 26
- Strona 27
- Strona 28
- Strona 29
- Strona 30
- Strona 31
- Strona 32
- Strona 33
- Strona 34
- Strona 35
- Strona 36
- Strona 37
- Strona 38
- Strona 39
- Strona 40
- Strona 41
- Strona 42
- Strona 43
- Strona 44
- Strona 45
- Strona 46
- Strona 47
- Strona 48
- Strona 49
- Strona 50
- Strona 51
- Strona 52
- Strona 53
- Strona 54
- Strona 55
- Strona 56
- Strona 57
- Strona 58
- Strona 59
- Strona 60
- Strona 61
- Strona 62
- Strona 63
- Strona 64
- Strona 65
- Strona 66
- Strona 67
- Strona 68
- Strona 69
- Strona 70
- Strona 71
- Strona 72
- Strona 73
- Strona 74
- Strona 75
- Strona 76
- Strona 77
- Strona 78
- Strona 79
- Strona 80
- Strona 81
- Strona 82
- Strona 83
- Strona 84
- Strona 85
- Strona 86
- Strona 87
- Strona 88
- Strona 89
- Strona 90
- Strona 91
- Strona 93
- Strona 94
- Strona 95
- Strona 96
- Strona 97
- Strona 98
- Strona 99
- Strona 100
- Strona 101
- Strona 102
- Strona 103
- Strona 104
- Strona 105
- Strona 106
- Strona 107
- Strona 108
- Strona 109
- Strona 110
- Strona 111
- Strona 112
- Strona 113
- Strona 114
- Strona 115
- Strona 116
- Strona 117
- Strona 118
- Strona 119
- Strona 120
- Strona 121
- Strona 122
- Strona 123
- Strona 124
- Strona 125
- Strona 126
- Strona 127
- Strona 128
- Strona 129
- Strona 130
- Strona 131
- Strona 132
- Strona 133
- Strona 134
- Strona 135
- Strona 136
- Strona 137
- Strona 138
- Strona 139
- Strona 140
- Strona 141
- Strona 142
- Strona 143
- Strona 144
- Strona 145
- Strona 146
- Strona 147
- Strona 148
- Strona 149
- Strona 150
- Strona 151
- Strona 152
- Strona 153
- Strona 154
- Strona 155
- Strona 156
- Strona 157
Zadanie 1. Podpunkt a)
Oblicz pole powierzchni całkowitej i objętość graniastosłupa prawidłowego przedstawionego na rysunku.
Zadanie 1. Podpunkt b)
Oblicz pole powierzchni całkowitej i objętość graniastosłupa prawidłowego przedstawionego na rysunku.
Zadanie 1. Podpunkt c)
Oblicz pole powierzchni całkowitej i objętość graniastosłupa prawidłowego przedstawionego na rysunku.
Zadanie 2.
Objętość sześcianu jest równa 1 . Ile wynosi pole jego powierzchni? A. 60 000 B. 6000 C. D.
Zadanie 3.
Dane są sześcian i prostopadłościan o wymiarach podanych na rysunkach. Oceń prawdziwość podanych zdań. Wybierz P, jeśli zdanie jest prawdziwe, lub F – jeśli jest fałszywe. Jedna z tych brył ma pole powierzchni całkowitej równe 227 .PFJedna z tych brył ma objętość 729 .PF
Zadanie 4.
W graniastosłupie prawidłowym czworokątnym krawędź podstawy ma 10 cm. A krawędź boczna jest dwukrotnie dłuższa. Ile jest równe pole powierzchni całkowitej tej bryły? A. B. C. D.
Zadanie 5.
Studio pewnej firmy fonograficznej mieści się w pokoju o wysokości 3,5 m i podłodze w kształcie kwadratu o boku 6,5 m. Ściany i sufit studia należy wyłożyć materiałem dźwiękochłonnym. Ile metrów kwadratowych tego materiału należy przygotować?
Zadanie 6.
Krawędź sześcianu ma długość 8 cm. Czy pole powierzchni całkowitej tego sześcianu jest równe 512 ? Wybierz odpowiedź T (tak) lub N (nie) i jej uzasadnienie spośród zdań A-C. TponieważA.B.jedna ściana tego sześcianu ma pole 64 więc jego pole powierzchni jest mniejsze od 500 NC.Obwód jednej ściany jest równy 32 cm, a
Zadanie 7.
Suma długości wszystkich krawędzi graniastosłupa prawidłowego trójkątnego jest równa 216 cm. Krawędź boczna i krawędź podstawy mają taką samą długość. Oblicz pole powierzchni całkowitej tej bryły.